WOW!!

try la click =)

Friday, January 28, 2011

hard to believe.

dengan sukacitanye,

pakwe saya ENCIK MOHD HAFFIZ dah dapat posting..
tahniah la ye..selamat mendidik anak- anak bangsa..

i tumpang gembira..tapi perasaan sedih lagi banyak dari gembira..

SABAH..jauh tu..
kalau awal- awal aku tao dia ade mintak Sabah, aku memang dah bersedia awal- awal mane tao betul- betul dapat Sabah kan..tapi, tak mintak,dah tibe- tibe dapat Sabah, memang aku terkejut lah..kalau setakat dapat Terengganu, Pahang, Perak aku dapat terima lagi..tapi..SABAH???homaigodddd JAUH tu..SETAHUN SEKALI KALAU DAPAT JUMPA PUN.aku kat JOHOR, dia kat SABAH..entah2 nanti dia dapat sekolah yang paling terpencil, yang line tepon tak ade, macam mane tu?haisyhh macam over plak (TT)

jasmani,.emosi, rohani, fizikal dalam keadaan terkejut..memang terkejut..speechless bile dapat tao..rase macam bermimpi..cubit member, dia rase sakit.maknenye aku tak mimpi lah.aisyhh





p/s : sedang menangis sambil menulis entry ni.

No comments: