WOW!!

try la click =)

Thursday, January 27, 2011

AKU RASA RINDU PADA DIA

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

tetibe trgerak ati aku nak update kat blog ni....stiap kali aku log in blog ni mmg trgerak nk ati aku nk post sumtin..tp ble nk stat menulis ade je yg kaco..so..ade ms trluang ni aku amek kesempatan r menulis sumtin kat blog ni...

skrg ni die mungkin sedang lena di buai mimpi..ntah ape angin yg msuk kat benak aku ni ttbe aku rs rindu kat die..maybe dssbkan keadaan diri die yg xbrapa sihat skrg ni mmbuatkn aku trlalu mmikirkn diri Die smpai la rs rindu bertandang kat diri aku ni...

aku akui..prkara yg amat sukar aku trima adlah krana trpksa brjauhan dgn die..tp apakan daya aku trpaksa tempuhi juga..dlu aku sedar 1 ari nnt aku akn mlalui jgak situasi skrg ni..dan skrg aku benar2 sedang melalui situasi ini..aku harap die mampu untuk menjalani khidupan seharianny disana tnpa aku disisiny sperti dulu..aku berharap dan berdoa juga supaya 3 tahun yg mendatang ini dapat aku tempuhi dgn tenang..insyaAllah ujian berjauhan ini dapat aku dan die tempuhi dengan tenang..


aku tak mahu prasaan rindu mguasai dri aku dgn die..
aku tak mahu prasaan rindu mendera hidup aku dgn die..
aku tak mahu prasaan rindu mganggu prjalanan idup aku dgn die..
aku tak mahu prasaan rindu memerangkap diri aku untuk mencapai impian aku dgn die..

tetapi....
aku mahu die tahu aku slalu merindui diri nya...



KAU TERCIPTA UNTUK KU.....

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuatku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
yang tak mampu kuungkapkan
kepada dirimu

Aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku

Aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku

Meski waktu akan mampu
memanggil s'luruh ragaku
ku ingin kau tahu
kau s'lalu milikku
yang mencintaimu
sepanjang hidupku

aku ingin engkau s'lalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah
yang meyakiniku
kau tercipta untukku


- CUPIN - 27.01.2011 - 3.00 A.M





No comments: