WOW!!

try la click =)

Saturday, November 13, 2010

Ratu Longkang

*sambungan dari cerita semalam :

lepas tengok estet, kitorang pegi main bowling pulak..ni lah kali pertama aku main bowling untuk tahun ni huuu~ sardis x? kalau outing pun, memang tak pegi main bowling ni. entah la kenapa..nafsu untuk main bowling ade je, tapi ada benda yang menghalang hasrat murni aku tu ngeeee~ <----ayat tak boleh blah!

motif sebenar kitorang keluar bukannye ape, cume nak spent mase buat kali terakhir dengan senior yang paling sporting,hensem, baik hati, jujur, amanah, sopan santun, berbudi bahasa iaitu with kamal shazni a.k.a labu dengan my cupin. lepas- lepas ni tak tahu lah bila pulak boleh lepak- lepak skali macam ni huuu~ terasa macam satu kehilangan pulak tahun depan..susah nak dapat senior- senoir macam dorang..*kaki bodek ni!...tak pe- tak pe, nanti aku buat entry khas untuk senior- senior aku yang dah habis study ni ok.*hopefully aku rajin lah t tettttt~

nah aku sajikan gambar sikit time detik- detik terakhir kitorang ni..ececeh..


::kenangan terindah ::
*walhal aku banyak snap picture dengan budak- budak kelas jep huuu~

uitttsss hampir terlupa pulak..aku nye tajuk entry ratu longkang, tapi ape kaitan dengan ape yang aku bebelkan dari tadi ni? ngeeee~

dah cakap pasal main bowling, mesti la ade kaitan dengan longkang..ye dak?heeee aku ni kalau main bowling, tak sah kalau bola bowling tu tak terjah longkang- longkang adehhh..tapi tu normal la kan? or tak normal? mane- mane je lah..ape guna ade longkang kalau bola bowling tu tak singgah kat longkang tu? haha bongek~


No comments: