WOW!!

try la click =)

Tuesday, November 30, 2010

discharge!

assalamualaikum..alhamdulillah, my mum dah beransur pulih..lega hati aku ni sikit..and the good news is my mum dah balik ke rumah petang tadi..syukur sangat- sangat..

semalam aku terlelap masa tengah mesej dengan pakwe aku..sedar- sedar dah almost 6 a.m...so, cepat- cepat aku bersiap untuk pegi hospital..sampai je kat hospital, aku ok lagi..bile kak ipar aku and adik aku dah balik then tinggalkan aku berdua je dengan my mum, aku mula sebak balik..haish..mula bergenang air mata..gugur jugak air mata aku time aku suapkan nasi untuk mak aku..aku tengok mata mak berair jugak, lagi la aku sebak..tuhan je tahu perasaan aku mase tu..dah cuba nak kawal diri, tapi aku tak sekuat yang aku sangka..

nasib baiklah pagi tadi mak aku dah tak sakit macam malam tu..adik aku cakap, semalam mak aku sakit teruk..muntah- muntah..mak sedar tak sedar je ape yang jadi kat sekelilingnya..patut lah kakak aku terkejut and tak percaya pagi tadi bila aku cakap mak dah ok, cuma mak penat sebab tak makan pape..pagi tadi mak dah makan nasi yang aku suapkan walaupun tak sampai 5 mulut, atleast mak makan jugak...dia minum air milo jugak..mase kat rumah petang tadi pun dia dah makan nasi..

mungkin sakit dia terubat sikit bila tengok anak- anak, cucu- cucu balik..kakak aku yang tinggal kat johor pun pulang and abang aku yang sepatutnya fly ke Cina semalam pun xjadi fly ke Cina, fly ke kelantan je huhu..tengok mak, kami adik beradik semua sangat sayangkan mak..kitorang sanggup korbankan pape je untuk mak..cepat- cepat sembuh ye..nanti boleh dukung cucu- cucu mak..

pss..thanks untuk yang mendoakan supaya mak cepat sembuh and kepada yang bagi nasihat dan semangat untuk aku..terima kasih banyak- banyak..hanya Allah yang dapat membalas..

No comments: