WOW!!

try la click =)

Sunday, September 19, 2010

great moment

taraaaaa...okeh..kang ni aku da kt batu pahat da..pejam celik pejam celik, da abes cuti da..sok da kena g kelas..pastu kena siapkn agmnt yg byk giler..adehh..aku lapaq sbnrnye ni..my chup kuar g bli nasi smbil2 g tgk bola..eh ade ke patut?aweknye da kebuluq tahap cipan ni..ase nk ketuk je pale si my chup 2..grrr!!!

alang2 tgu my chup blk, molek ler kirenye aku wt exercise jari cket ye keh3...pagi smlm aku smpai mlake..lam kul 6.30..aku pi tdoq umah my chup mlm td..best kot g umah dia sbb umah dia de wt open house..so, ramai ler yg dtg..smpai2 umah my chup pagi 2, aku terus mndi pastu masuk dapur *amek hati bkl mak mertua hehe..pastu mama my chup soh aku potong sotong yg bpk banyak..smpai kecut tgn aku dibuatnye hehe..si napi plak senang2 hati je gelakkan aku..cettt!!!tp xpe sbb kang ni aku da expert da potong2 sotong ni keh3..

lam kul11 cm2, aku siap2 g braye umah ayau pastu g kenduri kawen kak firda..classmate my chup..wah..best tol dia da kawen..tingin plak nk kawen..*my chup, sila masok meminang cepat2 ye

eh, my chup da blk..smbg cite t ye..nk mkn lu..babai

No comments: