WOW!!

try la click =)

Monday, September 20, 2010

great moment *sambungan :p

smlm aku stop aku soh my chup datang minang kan?ok..nk ngatkn my chup skali ag, cepat2 masuk minang ye, t i di ambil org :P

pas mkn2 kt umah kak Firda, kitorg terus blk umah..then dak2 kelas my chup dtg braye umah my chup..wah..mase 2 aku la yg paling wat2 sibok haha...aku tlg ayah my chup wt roti john..xmenang tgn aku dibuatnye hehe..tp best dpt tolong ayah my chup dismping aku dpt bljr wat roti john..walhal mase nk potong2 roti john 2, segala bawang ngn sayur2 da terkeluar dari roti 2 atau senang ckp terburai isi lam roti 2 haha..wt malu jek :P ..ayah my chup sporting, tp aku je takut2 ag sbb aku tgk ayah dia cam garang je :P

pastu aku bljr siang ikan ngan anip huhu..gatal nk kawen, tp nk siang ikan pom xpndai..cmne 2..yg aku bengangnye, my chup bising2 lak g heboh2 kt mama dia yg aku xpndai siang ikan..tetamu2 len pom de gak mase 2 grrr..blushing muke aku time 2..malu kot..ase nk ketuk2 pale mychup tnpa henti2..seyesly, aku mang xpndai nk siang ikn pom haha..mase kt umah, aku siang ikn, kompem kpla ikan akn terputus pastu hancur ikan 2 dibuatnye haha :p

mlmnye plak, adik bradik ayah my chup lak dtg braye kt umah 2..kebetulan ai2 besday ayah my chup..sambil2, wt majlis smbut ai jadi la..potong2 kek sume..best sgt.kemuncaknye adlh mase nk kemas2 brg sume..fuhhh..gila kental aku..syok giler basuh2 pinggan mangkuk bebagai smbil nyanyi2 lam hati..nk nyanyi kuat2 segan hehe..pastu lap2 sume brg yg da basuh..disebabkn sume wt keje, tade yg curi tulang,almost 12.00 a.m da siap kemas2 da..*ape yg penting?kerjasama :P ..da selamat sume, aku pom tdoq laaaaaaa

pagi soknye..jeng3..aku sedar lam kul8 lebih, aku tgk mama my chup ade lam blk yg aku tdo 2..dia ngah men fb hehe..jatuh ler saham aku..klu dia nilai aku, xdpt mrkah 100% la..ank dara bgn lmbt :p ..tp, aku xterus bgn..aku terus smbung tdo haha..mase tu, 50/50 je nk bgn ke nk smbung tdo..aku wt cubaan brani mati ngn smbung tdo blk keh3..xsenonoh tol..penat sgt weh, nk bukak mate pom ssh :p ..maapkn saye ye mak cik hehe

kesimpulannye, best duk umah my chup..thanks utk family my chup sbb sudi trima kedatangan saya :p ..seyesly mang enjoy.. :)

pssss: tade gmbq la..ai2 tgkap gmbq guna camera angah..

No comments: