WOW!!

try la click =)

Sunday, October 16, 2011

Trouble is a friend .

Setiap orang ada masalah tak kira lah masalah besar, kecik, sederhana, melampau- lampau masalahnya atau buat- buat ada masalah..aku pun sama, ada masalah jugak..since pertengahan tahun ni, aku rasa berat sangat- sangat nak melalui kehidupan ni. hidup ni banyak surprise. kadang-kadang aku takut nk bangun dari tidur, entah apa pulak yang akan berlaku.

sakit kan bila kita nak something, tapi ada halangan sedangkan ia untuk kebaikan aku sendiri.i'm 21 years old. still tak boleh nk buat keputusan sendiri ke ? hati sakit je bila difikir-fikirkan..aku tahu aku tak boleh nak puaskan hati semua orang.tapi aku cuba..orang lain ada tak fikir macam yang aku fikir? if aku tak boleh nak penuhi permintaan orang lain, aku still nak bagi yang terbaik dengan harapan semua orang akan gembira. damn..stop lah nak buat ayat- ayat sedih.

semenjak ada masalah yang super duper teruk tu lah aku didampingi hobi baru. guess what? tidur lah ahha~ ..tidur adalah ubat yang paling berkesan. bila kau tidur, comfirm lah tak akan ada kewujudan masalah kau tu..lain la kalau kau extrem sangat dengan masalah kau tu, sambil terbawa- bawa dalam tidur. kes aku lain sikit, letak je kepala kat bantal, aku dah kat alam lain ni..indahnya..kalau boleh tak nak bangun dari tidur..bangun dari tidur, fikir pulak pasal masalah..

haii penat lah macam ni..jom tido !



No comments: