WOW!!

try la click =)

Tuesday, October 11, 2011

ALIEN SESAT .

ni lah jadinya bila lama tak bukak blog :


aku ingatkan blogger yang femes femes je kena serang, aku pun kena serang jugak haha.. aku tak tahulah Azhar ni siapa. Alien kot haha..tetiba je datang serang, xgentleman langsung..tu pun kalau dia betul2 jantan lah, tak tahulah pulak kalau dia betina bertopengkan nama jantan haha..

cer cite sikit sape kawan ko tu? aku nak kenal jugakkk..mane tahu kot-kot aku betul2 buli haha..demn! b star star star betul lah.








aku : tq puji aku..aku memang poyo pn :) ..poyo tu kan cantik. :))

aku lagi : ingat lawa sangat ? alaaaaa aku tak ingat lah..tolong ingatkan aku boleh tak? :)

lagi-lagi aku : awak awak awak ( suara nak jatuh )
memang muke saya macam pisang pun..sebab saya suka makan pisang..tao-tao je awak eh..suwiittt macam kelapa sawittt sangat tawww awww

lagi-lagi aku aww : macam mana nak dengar? awak tulis jew..kadang- kadang bodoh jugak awak ni, tulis, tapi suruh kita dengar. jangan buli member awak? sape eh member awak? bangsat tu nama member awak eh ? menariknya nama dia.






NOTA KAKI : ada aku kisah? aku tak pernah nak buli siapa-siapa, aku tak pernah nak masuk campur hal orang, aku tak pernah usik orang, aku tak pernah nak langgar orang, bla bla bla zzzzZZZ..Setakat ni orang yang langgar aku.demn!



No comments: