WOW!!

try la click =)

Saturday, July 2, 2011

Larian 1Murid 1Sukan 1Malaysia.

kalau tak ada guru, tak adalah murid, kalau tak ada murid, guru pun tak akan ada. Jadi, setiap aktiviti yang melibatkan murid, guru akan terlibat sekali. Itulah untungnya jadi guru. Perghh tak sangka aku cakap macam ni.

Ok, apa yang cuba aku sampaikan ialah, pagi tadi aku, sebagai bakal seorang guru terlibat dengan Larian 1Murid 1Sukan 1Malaysia. Ada kaitan la kan dengan statement di atas tu. Walaupun aku bukan murid, tapi secara tak langsung terlibat dengan larian tu.

Mungkin bagi budak kelas aku, PJ major ia adalah satu kenangan manis sebab kami diberi peluang untuk conduct senamrobik..Mak Jemah femessss okey haha..Sebenarnya, kami dah biasa buat senamrobik, tapi dalam case ni Pengarah join sekali. Nak tak nak, kena buat yang terbaiklah..tak boleh main goreng je macam biasa hehe.Nasib baik aku ingat semua step- stepnya.Thanks to my lovely roomate sebab tolong i lukis orang lidi plus tolong i menghafal semua step dari semalam sampai la pukul 6 pagi tadi hehe..

comel tak orang lidi ni? haha

masih ada yang tak dapat bezakan kiri dan kanan hehe

kami eskot je, sebab tu kat depan-depan sekali ni.

kami masih mendahului.

TAPI, TIBA- TIBA







































kami terpaksa mengejar Encik Bob haha



the best picture ever !

Pengarah IPG Kampus Tun Hussein Onn.

awek-awek PJ

pakwe-pakwe PJ

Kami pakai baju kuning, tapi kami bukan penyokong BERSIH okey haha

last but not least !

kami sayang kasut kami haha









p/s : ada picture yang aku kidnap dari Tepak Sireh . kredit untuk kamu ye !

No comments: