WOW!!

try la click =)

Tuesday, March 8, 2011

Perak negeri Kak Limah

Assalamualaikum dan selamat pagi...aku lama tak update blog sebab aku bizi..atau lebih tepat lagi buat-buat bizi hekk..atau lebih tepat lagi aku malas tettt..tapi hari ni aku rajin sebab aku boring + mengantuk yang amat duk kat sekolah ni..actually, hari ni adalah hari kedua aku kat sekolah ni..SK KG PASIR PUTEH, Ipoh, Perak..jangan ingat kat kelantan je ade Pasir Puteh huuu~

part yang paling tak best bile PBS ni adalah bile kau tak tao nak buat ape, maka kau tak tao lah nak buat ape hekk..sekarang ni aku tengah tunggu loceng balik berdering je..oh pukul 2 petang, capatlah kau tiba..aku nak balik tido ^^, !

part yang paling best kat sekolah ni adalah time makan! budak-budak berlari ke kantin, cikgu- cikgu pun sibuk ke kantin jugak..kalau ikutkan hati, pagi-pagi lagi aku nak duk kat kantin..makan-makan, lepak-lepak..oh syurganya kalau jadi cikgu macam ni, tapi semuanya tak seindah mimpi. bukan senang nak jadi cikgu ni..<---- ini serius.

niat sebenarnya nak buat asgment, tapi bila nak search bahan kat tenet, tibe-tibe tenet jadi slow..bukan salah aku~




p/s : internet slow nak mam! nak upload gambar punye la susah haish

No comments: