WOW!!

try la click =)

Tuesday, March 29, 2011

3.00 a.m

akibat penangan kopi, aku tak mengantok langsung ni..tak mengantok satu hal, lapar satu hal adeh..perut dah menyanyi dah ni..karang aku masak nasi baru tao tehee..alang- alang tak mengantuk and buat2 tak ada asgmnt untuk dibuat, aku kentalkan diri ni untuk update blog yang dah mula bersarang..naik gerun aku nak bukak blog ni =,= ..dah lama tak menulis, rasa janggallah :p * oke poyo.


boleh tak esok2 ke aku nak update blog dengan kejadian2 yang dah tak uptodate? kire boleh la kan? kalau ikutkan hati memang nak update sebelum ni, tapi tu lah..err malas..mulut je cakap nak update blog, tapi aura mulut tu tak sampai ke jari jemari ku yang halus lagi mulus ni untuk mengetuk tulisan2 kat atas laptop ni. kalau aku rajin, esok2 aku updatelah blog ni dengan kejadian2 yang dah tak uptodate atau dengan nama manjanya cerita basi..euuww


esok kelas full..dari 8.00 pagi sampai 6.00 petang..agaknye kalau aku tak tido, cerah tak masa depan aku untuk terlentok dalam kelas esok? tapi, esok banyak kelas amali, bola jaring and gimnastik..mungkin masa depan untuk aku buat2 pengsan masa amali amat cerah =.=
hopefully.



p/s : perlukan semangat yang baru untuk menghadapi hari2 yang bakal menjelang.seyesly.miss
him already.haish

No comments: