WOW!!

try la click =)

Sunday, February 20, 2011

currently at MELAKA..Haffiq masuk wad!

selamat pagi dunia..oh aku macam tak percaya yang aku dah bangun tido masa ni..siap update blog lagi...biasenye mase ni aku lena di ulit mimpi aku..

tapi, sekarang ni aku di rumah bakal mak mertua aku..ok,tak payah nak pelik..memang pakwe aku kat sabah sekarang ni,dia tak ade kat rumah pun..aku kan baik, aku tetap datang jugak rumah dia walupun dia tak ade :p

actually aku stay kat sini dari semalam lagi..aku tumpang kete member..tujuan sebenar datang sini sebab nak melawat adik pakwe aku yang bongsu..dia masuk wad..dah berapa hari dah..dia memang banyak penyakit..tapi, adik pakwe aku ni tabah orangnya..aku pun tak setabah dia huhu..

"darah platelet(darah kuning) haffiq tinggal sebanyak 36.3....kini haffiq di tahan wad dihospital melaka.semoga ALLAH permudahkan segala urusan rawatan Haffiq di hospital"

ni aku ambik status mak dia kat facebook..


ni gambar Haffiq mase dia buat rawatan kat KL bulan 1 hari tu..buat endoskopi salur darah, sebab ade bengkak dan radang kat salur makan ..tapi hari tu dia laser je..limpa dia pun dah bengkak sangat..

with mak cik and Haffiq :)

aku mohon, same- same lah kita mendoakan supaya Haffiq cepat- cepat sembuh dan boleh keluar dari hospital..for my bf's family,tabahlah ..mesti ada hikmah semua ni berlaku..ujian itu pasti..Pergantungan kepada Nya yang akan membuat kita tenang menghadapinya.. :)





p/s : Haffiq Amri! cepat- cepat sembuh tao! nanti kak wan bawak Haffiq pegi jalan- jalan kat kelantan :))

No comments: