WOW!!

try la click =)

Sunday, February 20, 2011

Bina Insan Guru siri ke 3

oh yeah! semalam batch aku dengan selamatnya telah selesai ber'BIG untuk sem ni..kitorang punye BIG kat Parit Basri Laut ( jangan tanye aku kenapa name dia pelik, karang aku tampar!) , Sri Medan..mase banjir besar hari tu, tempat tu pun banjir..so, ape lagi yang kitorang buat kat situ kalau bukan cuci pape yang patut, kemas- kemas..tak kan la nak pegi main air pulak kan..eh..best jugak kalau main air banjir :p

budak opsyen aku ( PJ ) + opsyen Pendidikan Khas + Bahasa Cina diarahkan untuk cuci- cuci + kemas- kemas balairaya..serius penat..fuuhh..sekarang ni pun penat jugak nak menaip..so, cuci mata je lah hekkk

before bertolak

cuba teka mane kasut aku tehee

cuci tingkap!

dorang ni main air je lebih :p

oh kami hot~ahha

rumate saya memang manja!tehee






p/s : penat tapi best!


3 comments:

kelamkelabut said...

eh..rumate mmg la kne mnje2 kan3...hohoho

kite bako..kite bako..

sasa said...

kmu..kmu kwan faizan yer??saye budak sekolah die.hehe..try tnyer kenal sal x??kitorang satu geng time sekolah..heheh

WanN said...

kelamkabut : tehee ye lah :p

sasa : haah, kawan faizan, sekelas dengan die hehe..dia kenal hehe..dulu suke kutuk junior eh?haha