WOW!!

try la click =)

Tuesday, January 4, 2011

membazir umur je.

i'm currently at Batu Pahat *ofkos lah kan! pangg pipi sendiri laju- laju.

kenapa? tak percaya? ohoi aku lah tak percaya keh2!

** 1 januari 2011, pukul 8.00 malam naik bas dari kB and berita baik nye aku sampai kat kampus pada 2 januari 2011, pukul 10.00 pagi. lagi berita baiknye aku boleh survive duk dalam bas tu sampai berbelas- belas jam.what the frog?

sebelum ni aku naik bas kul7.oo malam, then lebih kurang kul 6 pagi dah sampai batu pahat dah..malam semalam memang melampau lah wa cakap lu..sebelum ni aku naik bas trans, tapi disebabkan tiket trans dah abes, terpaksa lah beli tiket bas lain.

ni aku nak marah ni! tiket abes awal gara- gara junior aku lah ni( haha ye ke?hentam je lah ), ramai sangat yang tinggal kat kelantan so kena berebut tiket dengan doranglah. eh, tak boleh ke korang pindah negeri lain? before this, aman je hidup aku kalau time nak balik kampung ke, time nak balik kampus ke.tapi, sekarang tidak lagi.

kesimpulannya, selama aku berada di dalam bas tersebut, aku telah membazirkan umur aku selama berbelas- belas jam.sekian.

No comments: