WOW!!

try la click =)

Tuesday, November 16, 2010

Selamat Hari Raya Aidiladha

salam untuk semua..sekarang ni aku tengah landing atas katil bertemankan bear2 yang my chup kasi ngeeee~ alangkah indahnya kalau si pemberi bear tu sendiri yang temankan aku *gatal.semalam bertolak balik dari batu pahat pada pukul 8.30 malam and then sampai di kota bharu pukul 8.00 pagi..perghh!!rugi 1 hari umur aku duk dalam bas tu je huuuu~ dari kota bharu, naik bas ke machang plak.tolak tambah bahagi darab, lebih kurang 12 jam aku bertapa dalam bas tu..walau pape pun, aku dah selamat sampai.Alhamdulillah :)

straight to the pointlah, sebenarnya nak ucap Selamat Hari Raya Aidiladha buat semua..mintak maaf jika pernah mengguris hati dan perasaan dan yang sewaktu dengannya. esok bangun awal2 ye semua, pakat serbu masjid ;)..hari raya ke 2 ada buat makan2 sikit..jemput la datang rumah ye, jangan segan2 ngeeee~

bagi students yang tak dapat balik beraya di rumah, jangan sedih2 sangat tao..anggaplah tu satu pengorbanan..aku pun berkorban jugak walau dapat beraya kat rumah..ehem2, tak ada baju raya kira pengorbanan jugak tak?hehe

oklah kamu kamu kamu! aku nak beradu dah..esok nak bangun awal..nak tolong masak nasi briani. .gudnite semua.sweet dream. tataaa

psss : before bertolak semalam, aku cool je bila my chup pesan macam2..tak nak nangis depan dia...bila da dalam bas, dia kol aku cakap sikit2 je, tak tahan nak nangis..lepas dia letak fon, terus menitik2 air mata aku...huhu miss u abg

No comments: