WOW!!

try la click =)

Sunday, November 14, 2010

penyejuk hati.

tadi aku berblog walking..last2 tersesat kat satu blog ni, Cetusan Seikhlas Rasa..lepas tu terus terlekat huuu~ aku tertarik sangat dengan lagu yang dipasang dalam blog tu..tenang je jiwa aku..

dengan suasana bilik aku yang ala- ala romantik tak jadi ni, sunyi sepi..hanya ditemani bunyi kipas je + bunyi jam dinding yang pakwe aku kasi hehe..suara unggas ke haiwan lain ke kompem la tak de kan kat tengah2 pinggir bandar Batu Pahat ni..lain la kalau kat rumah aku kat kampung tu..bukan setakat bunyi unggas- unggas, bunyi nyamuk malam- malam, bahkan siap de bunyi lembu lagik..entah siapa punye lembu la yang selalu parking depan rumah aku tu isyhh..besok paginye, bersepai la harta karung yang lembu tu campak kat depan rumah tu..*ape aku bebelkan ni?adehh

agaknya baju bajan aku dalam mesin basuh da siap dicuci kot..dah la, aku nak pegi ambik baju kat mesin basuh, then nak jemur pulak. lepas tu nak tido dengan nyenyaknya sambil tumpang ditemani lagu kat blog tadi..heee~ jangan marah ye tuannya blog..halal kan ye weeee~

No comments: