WOW!!

try la click =)

Sunday, November 21, 2010

:: kalau dah cinta, lautan api sanggup ku renangi ::

salam semua..cuaca malam ni sejuk je..hujan baru berhenti..tido lena la aku..ingatkan nak tido dah, tibe2 jari jemari aku yang lemah gemalai ni nak exercise pulak..kena la layankan, kalau tak ngajuk plak*apakah?

actually aku tergerak untuk menaip entry sal ni...pasal lelaki yang mempunyai kegigihan, ketidakjemuan, kesabaran,kehabisan duit semata- mata nak bina balik hubungannyayang telah retak disebabkan orang ke tiga...sardis tak?uhuk2..yess, aku memang tabik spring la kat laki tu walaupun dia hanya ada peluang yang sangat tipis, tapi dia tetap nak girl tu jugak...dia takkan menyerah selagi girl tu tak kawen perhh...girl tu pun satu, dah ade pakwe, tapi gatai dengan laki lain plak..laki yang duk kacau hubungan orang tu pun satu, bukannye tak tao girl tu dah ade pakwe, tapi poyo nak usha- usha pulak *emo!

dalam aku tabik spring kat laki tu, aku pon kesian sangat- sangat..haii dah orang tak nak, takkan kita nak paksa..aku cakap senang la kan, tapi bahu yang memikul entah macam mane la rasenya nak dibandingkan dengan mata yang memandang ni..orang cakap, cinta tak semestinya memiliki.*cewahh!!.,kalau dia tak bahagia dengan kita, let him/ her go..biar dia bahagia dengan pilihan dia..masalahnya, kalau kita lepaskan dia, kita pulak tak bahagia, asek kite je nak bagi dia bahagia, dia tak fikir pulak nak bahagiakan kite.ye dak??ok2, aku dah melalut..senang cerita, walau dah clash pun and then terpisah beribu riban batu, berpuluh- puluh tahun, kalau Allah dah tentukan jodoh kita dengan girl tu, tak kemane nye..dun wori b hepi lah!

tak pun Allah sengaja nak temukan kita dengan orang yg salah sebelum kita temui orang yang sebetulnya untuk kita supaya kita dapat ambil pengalaman yg tak semua orang berpeluang untuk mengalaminya :) ..so, kepada sape- sape yang terasa, i mintak maaf lah ye..ini hanyalah pandangan aku semata- mata..aku hanyalah pemerhati.

No comments: