WOW!!

try la click =)

Thursday, September 30, 2010

bawa ku pulang.

tengah sibuk- sibuk dengan asgmnt, sempat menyempat jugak aku m'update blog. asgmt tinggal 6 lagi kot..asgmnt pj je da 5, mane tak byk nye huhu.. kalau la aku kawan ngan doraemon, da lame aku buli dia watkan asgmnt aku.

bukan nak jaga tepi kain doraemon, tp aku nak jaga tepi kain aku hari ini. sejak kebelakangan ni, aku rasa perangai aku makin teruk. guess what?yeeee...aku ni mudah hilang sabar. sumpah aku tak tipu nyah! sekarang ni pun aku tengah kawal emosi. rase nak mengamuk je.grrr..pendrive aku hilang. da la macam- macam bahan ade dalam tu. time- time gawat ni la ko nak menghilangkan diri. bajet nak men sorok- sorok la. dah la bilik cam stor sukan, mang susah la aku nak mengharung arus deras nak g menyelongkar kat mane pendrive aku tu.haish

tu satu hal.pastu timbul hal lain plak. aku tak tahu ape masalah aku hari ni bermula tengahari tadi. aku rase diri aku cam bukan dalam dunia nyata, macam tersesat dalam dunia magika je. tp magika penuh warna warni, nyanyi- nyayi, tidak bagi dunia yang aku singgah sekarang ni. sangat dull, suram, tak de orang lain dalam dunia ni. hero cam mawi pun tak ade. aku lah raja dan aku lah rani, aku lah puteri gunung ledang yang da tua kerepot dan aku lah juga nenek kebayan yang masih hot dalam dunia aku sekarang ni. terasa diri macam tak normal.

petang tadi xde kelas, maka jadual aku haruslah tdo kalau tade kelas. tapi, aku tak dapat tido dengan lena pun. stakat cukup syarat pejam mata je. otak melayang- layang. pk ape pun aku tak tahu. nape eh? lepas dah bermalas- malasan atas katil, aku ngadap asgmnt plak. sekadar touch up sikit- sikit pastu cuci mata tengok fb. aku rasa macam hanyut je. adakah akibat asek dengar lagu hanyut- faizal tahir?

kemamaian aku terus berleluasa sampai maghrib td. my chup mesej aku. aku boleh plak tak sedar bunyi mesej. ngok kan? da la aku nye bunyi mesej, aku wat lagu, panjang tu bunyinye. aku tak silentkan nset aku pun. tiba- tiba aku terkejut bila my chup kol. terasa yang aku baru dikejutkan dari tido. dia da amekkan makanan aku dan dia tunggu aku kat cafe. bila g men bola, dia tak bawak nset, so dia mesej aku guna nset budak lain. pas main bola, dia terus g cafe amekkan nasi aku. dia tunggu hampir 20 minit kat cafe. cian dia :( .. rase bersalah sangat- sangat..last- last dia naik bilik, dia kol aku.

masa dia cakap- cakap ngan aku, aku tak tao ape yang aku pk. fikiran melayang- layang. sume mende yang dia cakap aku tak ingat. aku mesej dia balik, tanye nak kena turun sekarang ke? nasib baik dia sabar dengan aku huhu.. pas turun amek makanan, aku lupe bawak turun mende yang dia pesan, walhal dia da gato jugak tadi.see? memang aku bermasalah la.aku sesat dalam dunia mane ni? someone please save me. clark kent? superman, cicak man, spider man, dan superhero- superhero sekalian. kalau badang nak selamatkan aku pun, ok jugak.

buat my chup..
maaf banyak- banyak..tak tahu pe masalah sebenarnye ni. just pk positif je.mungkin sebab penat. tambahan plak, tadi berenang dalam hujan. badan da rase lain macam ni. suara pun da cam sengau- sengau je. thanks coz abang faham keadaan sayang.

love u so much.

No comments: