WOW!!

try la click =)

Wednesday, July 7, 2010

back to the skul...

name: cupin
date: 07 Julai 2010
time: 9.30 a.m
tempat: komputer lab. S.K. Setia Jaya. Batu Pahat. Johor Darul Takzim

assalamualaikum...aku rs da lame aku xnyibuk dlm blog ni..tp arini dsbbkn bosan yg tramat sgt aku nk post r sumtin kt blog ni..arini aku kat skola. Internship bg plajar2 semster akhir..sbulan je pun aku kat skola ni..tp kene wat 3 aktiviti..byk tu..huhu..tp sib baik ckgu2 kat skola ni sempoi..da siapkn program2 utk aku handle..hope internship ni dpt aku lksanakn dgn jaya nye..huhuhu...
bile kt skola ni cam biase la..mlepak smbil brbual2 je r aktiviti yg pling utama..smalam aku ade r duk gebang ngan sorg ckgu senior kat sini..gebang sal planing posting nnt..hahaha..(xsabar2 plak aku nk brambus dr mktb tu)..byk r input yg aku dapat..n mybe brgune gak utk aku ble posting nnt...hehe..
insyallah..mulai taun depan aku da brgelar sorg guru tetap..brdebar gak aku..takut pn ade gak.takut nk tempuh alam pkrjaan plak..org kata kt da brpijak n brdiri dgn diri kt sndiri..huhu..hope aku dpt r tempuh alam tu nnt..hahaha..
ok r..cukup takat ni dlu..nnt ble2 aku ade mood mnulis..aku nyibuk r lg kat sini..chow..