WOW!!

try la click =)

Wednesday, June 30, 2010

menghabiskn mase cuti bersame2 mereka.

cuti.cuti.cuti. xabes2 nk cite sal mnde2 sal cuti ni. aku masih di lamun cinta dengn cuti2 ni owh! sungguh hebat penangan cuti ai2. aku sebenarnye keje time cuti ai2, jd driver terhormat kpd wife abg yie aku weeee~smbil menyelam minum air, so aku menggunakan kete sebaik mungkin utk kegunaan sndiri haha..

sempat ag bergambar..odw nk g mdkk, byr saman packing. haha siot jer. br tinggal kete jap da kene kuang3. thanks nik sbb try n error cr mdkk 2 sesame weeee~

xtvt seterusnya adlh, g kenduri kawen! time cuti ai2 ramai org kawen. sgt jeles. bile ntah turn aku plak yg nk kawen haha. suke tgk bj pengantin dorang, cntik sgt. byk persalinan lak 2. owh best nye hehe..ngn pelamin yg sgt cntik serta sedap mate memandang n trase nk kunyah2 je pelamin 2. tetibe sgt teruja nk bersanding haha. walhal sebelum ni mati2 ckp xnk sanding haha. pssss..t kite kawen, nk bj kawen yg kaler purple eh. da chop awl2 ni tao haha =P.


kenduri kawen 2 kt KB, n dekat je ngn PCB( Pantai Cahaya Bulan yg dulunye dikenali sebagai Pantai Cinta Berahi. ) alang2 da dkt ngn pcb, dengan penuh kesungguhan aku pom drive dengan berhemah menuju ke pcb. bygkn ngn pns2 nye, i guess time 2 kul 3lebey kot, tp aku, adik n kakak ipar ku begitu teruja haha. teruje utk posing tepi pantai 2 hoho.

with my youngest sister


my mum, adik n kak ika

tenet sgt la slow kang ni..hampeh tol.nk upload gmbr pom bpk slow nk mati thp kura2 jln nk nek gunung Himalaya. so, lenkli la aku kasi upload gmbr2 len.

kesimpulannye, disamping aku mkn tdo je, aku jgk agak byk spent mase ngn family aku. klu time2 cuti b4 dis, mase byk d abeskn ngn wt keje sndri je merangkap mkn tdo sepenuh mase. owh sgt rindukn my mum, adik n ahli keluarga yg br iaitu Puan Viska Wanti Arieska. weeeeee~