WOW!!

try la click =)

Sunday, May 9, 2010

slamat tinggal JB

ase jp je plak duk umah akak aku ni.
(mang la jap, 1 ari je pom huhu )
aku mls sbnrnye nk dtg cni, tp 2 la.
aku d umpan utk dtg cni haha.
umpan nye senang je.
ainun la umpan nye.
*ank sdare aku yg maha manje ngn cik nor dye.aduyai~

ainun de msk lumba lari ai ni.
so aku d umpan utk dtg cni tgk dye lari
haha cam sengal je.
aku syg gler kot kt ainun 2.
mse pas spm lu, aku yg jaga dye.
mkn aku suapkan.
tdo aku dodoikan.
berak aku basohkan haha toink2.
dat y la kot aku syg dye n dye pom syg aku haha

aku bertolak g jb smlm lam kul 11.30 pagi.
mase aku kt bus stop, bley plak de sorg mamat ni benti kt aku.
ajk aku nek moto ngan dye.
 ala2 hot dan wt muke yakin n xtakut.
aku wt derk je haha.
dye ckp2 ngn ak, aku wt xtao je haha
pdn muke ko!
last2 dye ckp,
"sombong la awk ni"
n dye terus blah.
uhhh!!lega tol aku.
tp aku tkt gak sbnrnye haha
naseb bek mamat 2 ngn moto, klu dye ngn kete, tetibe tarik aku lam kete ke
sape nk tgjwb?
bkn kt tasik y je ley jd cm2, kt mane2 pom bley
mntk jauh la jd cm2 huhu..

dugaan ke 2 plak
bas aku kul1.
dsbbkn my chup blk awl n aku xsoh dye tgu aku
so, aku masuk lam bas awl.
da 2..
kna usik plak ngn mamat yg jerit2
"jb kul 1!jb kul 1!!"
tnye name la, da keje ke, nk g mane la..aduyai~
da 2 mtk no tpn plak.
da lebey la 2.
mls aku nk lyn.
aku mskkn earfone kt lubang tlinga aku
n then wt2 tdo haha
bebel la ko sorg2 ngeeee
rimas tol!

lam bas plak,
aku kn duk dpn skali.
amat la tkt.
da  la drebar bas 2 bwk bas maha laju!
jap2 brek ngejut.
xtdo aku lam bas 2.
xsenang duduk!isyhh

tp aku slamat smpai kt JB kui3.
tp sgt la boring sbb lmbt gler akak aku dtg amek.
huhu
bagi menebus kesalahan beliau.
aku soh dye blje mcD
bigmac!!nyum2 hehe

ok lah, aku nk siap2 lu.
nk g tgk ank sdare aku..lalala

No comments: