WOW!!

try la click =)

Sunday, May 9, 2010

prangai aku yg plg buruk.

post yg lepas aku da delete sbb klu aku terbaca, aku sdiri pom nek angin tibe2..1 ag sbb, bahasa nye amatlh x sopan!ala bese r kan, time nk mrh, sume kuar..da terang ag bersuluh bkn slh aku, so aku berhak la nk mrh2..

hmm..
de kwn aku tnye, cmne ko ngn makhluk 2 pas ni?
aku terus jwp aku xpnh kwn n xde kwn cam dye.
xrugi pom xde kwn cam dye.
lntk la org len nk ckp aku xngat jasa2 dye ke.
oppsss???penah ke dye berjasa kt aku?
aku xpnh ngt plk jase2 ko.
sori la, kisah sal ko da xde lam kamus hidup aku.

ade org ckp, buruk2 prangai dye pom, dye ttp kwn aku.
ko xrase pe yg aku rase, mang la ley ckp cm2.
da wt slh, mntk maaf pom x.
amende?
kwn ke cm2?haha geli aku.

n prangai aku yg plg buruk, klu aku xsuke, smpai bile2 pom aku xsuke.
aku da xbley time dye sbgai kwn, 2 hak aku.
hak aku nk kwn ngn sape2 pom.
aku rela kwn ngn penagih dadah dr org cm2 la.
aku bkn sombong sbb xnk kwn.
 aku nk kwn, n aku suke berkawan.
tp klu cm2 la prangai kwn aku, WASALAM.

klu de org nk ckp tindakan aku ni slh.
lntak la..
ni cara aku.
tiap org de len caranye.
de org yg sgt la bek hati smpaikn kna cmne pom.
ttp ckp xpe2..
dye kwn aku..dye kwn aku..
tp aku bkn cm2.
BUKAN CM2.

Aku tao msti de org kecewa sbb dak2 pj jd cmi.
x united!
tp bkn slh aku.
klu xde yg wt prangai, xkn jd cmni kn.
jgn cube2 nk slh kn aku.
aku xbersalah.ckit pom xbersalah.

* kawan tu penting.
Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis, sedih, berduka dan sebagainya.
Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan berbincang.
Yang penting, seorang kawan akan sentiasa menghadiahkan senyuman kpd kawan2nya..

*klu sebaliknya, bkn kwn la mksdnya!!

No comments: