WOW!!

try la click =)

Friday, April 16, 2010

hati berbunga riang

Assalamualaikum..
curi mase sat nk lyn si blog ni hehe ( AKU CURI MASE, BKN CURI KASUT OK? )
ok2, aku bkn nk citer sal kasut..agpom, mang xde harapan da aku akan dpt blk kasut 2..so, aku xterpk pom ag nk bli kasut br!!!for sure xde ag kasut sukan baru utk tahun ni!!!pakai je kasut lame huhu..ok!!!tutup citer sal kasut!!!

aku just nk citerkn rutin hidup aku seharian ngeeeeee... ( dis for today )

pagi ni aku mulakan hari cam bese..kul 5.50 pagi, aku kena kejutkan my chup dari tdo..da jd kewajipan aku da kejutkan dye hehe..sebelum kawen kejutkn ngn kol je la..slagi dye xjwb kol aku, slagi 2 la aku kol..xbley nk wt pape da, just kol smpai dye jwb gak..t da kawen, klu aku kejutkan dye byk kali gak n dye xbgn, aku simbah air je la haha..oppssss hihi..( xde2, gurau je hehe =p )..pas da kejutkn dye, aku xde la bgn skali ngn dye, aku tdo blk wawawa..kul 6.30 or 6.45 pagi baru aku bgn tdo hihi..

then bersiap ala2 kadar utk ke kelas..
yg speselnye, korg sedar 2 wahai dak2 pj, aku ngn fare slalu g kelas awal haha..
( ok, ini adalah kenyataan!!!haha )
ai ni ai kamis..ade pe ngn ai kamis???ade TITAS ngeeeeeeee...
klu kitorg g kelas lmbt ( kna da de lam kelas b4 lect masok ) maka, sesape yg lewat 2 akan didenda..
dendanya ialah bercerita..wah!!!sgt menarik kan?haha
pagi ni fare my rumate agak sengal cz kelam giler pagi td haha..
tao la de titas pg ni hihi..
kul7.30 da kelam2 da, cpt2 bersiap..walhal de mase stengah jam ag haha..
xpasal2 kul7.40 aku n fare da berangkat ke kelas haha..
awl gler seyh!!!
upenye, my rumate ni xtao pom yg br kul 7.40, dye men hentam je nk kelam2 haha..
lenkli tgk la dulu ye kul bape,br leyh nk kelam2 haha..
takut kena denda nye pasal erk hihi
tp xpe fare, kite kan bakal guru yg berdedikasi,menepati masa, bersopan santun, berbudi bahasa, bla bla bla bla.....so, kite mang patut pom pg kelas tlebeh awal ngeeeee
wt bakal2 cikgu yg len,contohi la perangai kami yg suci ag murni ni hahahaha

tadaaaaaaa....tibe la mase yg dtunggu2..dgn memakai bj batik yg same pd setiap ai kamis, dgn langkah kaki yg penuh dgn keyakinan beliau melangkah masok kelas kitorg..so, kitorg dgn semangat yg waja, mndgr dgn tekun stiap ajrn nye..bla..bla..bla..bla..ok,sal titas ni,smpai bila2 kot aku ngan ngat.asal sebut sal titas je,msti xbley lari dari buku!!!kitorg kna pksarela bc buku..buku2 yg zaman 90 an plak 2..2 kire bek la yg zmn 90 an, de yg zaman xpuluhan ag, yg ayt2 dtranslit pom tunggang langgang huuuu...aku da escape 2x da..buku tade kt libr..so tapayah bace???brangan la ko klu tapayah kna bace!!!dye soh bace buku len plak wawawa..bgs kan lect aku 2???ngeeee

2.00 ptg : besenye klu aku tak gaduh ngn my chup, msti dye akn kol aku pas dye blk skola..tp klu gaduh, haram dye nk kol aku haha.. ( jgn mrh erk hihi )

kul2.30 ptg td plak de kelas falsafah..yg bestnye, sok isl falsafah..mksdnye???kitorg berfalsafah di atas katil la haha..bek nye bakal cikgu erk haha..alaa..aku tao..korg pom same gak kan???haha..ok, mase kelas falsafah td, kitorg sume ( except 3 org je yg lom dtanda keje kususnye ) pat tao markah asgmnt.wohooo!!!cuak kot mase tao kitorag bley tao markah asgmnt 2..n..syukur Alhamdulillah, aku nye markah not bad la ngeeee...haha xsia2 aku nanges mase cuti ai2 cz tatau nk wt cmne..opppsss kantoi plak haha..my chup da tlg  explainkn da ape yg perlu wt lam asgmnt 2, tp aku blur2 gak wawawa..berkat air mata yg yg ikhlas kuar dr mata ku yg cntik ni  (wekkksss haha ) akhirnya, berbaloi jgk..memang berbaloi!!!thanks lol~

ptg plak? pe yg aku wt??pe ag....teperap lam blk la..klu dlu, slalu turun men bdmntn..kang ni, mls gler nk  turun ptg2..tp, aku k blk pom aku bersenam jgk ok..berenang di ats katil kuang3..bepeluh2 jgk la brenang ats katil ni..al- maklum la..cuaca panas..kesimpulannya, klu aku turun ptg2 pom bdn bepeluh n klu aku berenang atas ktil pom bdn bepeluh, so???aku pilih jln yg benar..berenang ats katil hahaha..tp ai ni aku aku xsmpt nk berenang cz aku wt2 cari lagu utk pergerakan asas..bongek kan??sok mama nk tgk, br ai ni nk wt..aisyhhh..(sila jgn contohi sikap ini ngeeee)..bkn aku sorg je, dak2 len pom xwt jgk..so, aku xheran la haha..dr kul 5 aku wt2 cr lagu..tp yg aku btl2 cr lagu dr kul 10 td ngeee ( sila jgn pening..aku tulis mnde2 ni dr ptg td ag n sekarang adalah kul 2. 36 pagi  da)..

mlm cam bese..mase utk beramah mesra dgn pakwe kesayangan aku..tanye ag sape???
my chup la..( love u hihi )..dsebabkn mlm ni mlm jumaat ( haha tetibe tingat iklan MJ - xde kaitan ), so kitorg turun kafe lmbt cket la..lam kul 8. 45 cm2 la..ok, mang tiap2 mlm except ujg mgu aku ngn my chup akan mkn mlm same2..2 je mase yg kami ade utk same2..klu x, ssh nk jmpe w/pom 1 kampus.. ( ye ke ssh nk jpe??tipu la haha ).. td aku n my chup bincang sal posting dye.dye tnye pndpt aku sal mane dye nk posting..aku pom xtao huhu..so, still ade 2 ai ag b4 surat utk posting  2 perlu d anta..pilihan d tgn kami bersama..walau ssh nk pilih, dye ttp kna pilih jgk..syg sokong je mane2 pilihan abg. ok??=)

da abes mkn2, ngorat2, gaduh2 mnje( ngeeeee ).,aku pom meninggalkan my chup utk nek ke blk dgn berat ati..oh!!!miss u lol~ haha poyo ah!!!!klu aku tade keje pape, aku tade la nk wt keje ngarut2..keje aku tdo je la..mlm ni aku tdo lwt sbb de keje..

so, kang ni pom aku da ngntok..agak byk aku ngarut mlm ni..ntah pape aku tulis ngeeeee...
(nmpknye my rumate tgh bertungkus lumus utk menyiapkan lagu utk esok haha..)
gud luck ye my rumate hehe

No comments: