WOW!!

try la click =)

Sunday, December 13, 2009

lagik surprise lagik..hahahahaha

assalamualaikum...
ok..arini aku xnk cite pape..sbbny da mmg aku xnk cite pape ari ni..tny lg wat pe..hahahaha
tp..xpe r..tuan nyer blog ni nye pasal aku citer r sket..kuikuikui..

arini aku lepak kat umah je...bgun je kul 10 pagi td (sbelum tu da bgun gak..ni bgun btol2 nye....) aku trus mandi..pastu aku bekpes.. pastu aku ade r tolong mak aku pape yg ptut kat umah ni... ( tolong tengok pling byak la..hahaha)....pastu aku mlepak je tgok tv smpai la ke ptg....hehee...da malam camni aku on9 plak..tu yg ngah tulis blog ni..hahahaah...

kalo syg aku pnh post lirik2 lagu..aku plak nk post citer2 klakar yg aku jmp kat tenet ni la...aku bkn per...td ade r bace cite2 lawak kat mastika..nk bace lg nye pasal tu yg aku cari kt tenet plak....hehehehe....so..layannnnnnnn.. =)

2 DARJAT
"saya sedar siapa saya..!!bentak Ahmad kepada pujaan hatinya Liza.
"awak,maaf saya tak dapat nak memberi kasih sayang saya kepada awak,lihat jekla diri awak tu....,"Liza tak menghabiskan katanya.Matanya melirik badan Ahmad dari atas kebawah sambil menggeleng-geleng kepalanya ala-ala Juhi Chawla bile nyanyi ngan Shah Rukh Khan.Kemudian die tergelak.
Ahmad yang merasa dirinya terhina membalas dengan berkata"saya tau awak malu dengan saya,saya dah la pakai baju lusuh,tade motor gi jalan-jalan pown naik beskal jerk,lainla awak tu kaya....,"Balas Ahmad kepada Liza.Die sedar die dan Liza ibarat langit dengan bumi,Liza anak Dato' Mansor,seorang usahawan petai dalam tin yang berjaya,sedangkan dia,anak penoreh getah.
"awak cakap je la awak nak anak orang kaye kan?ye la kita putus jerk la!!kata Ahmad sambil menunggang basikal yang sebelum ini disandarkannya diperdu pisang.
Ahmad mengesat airmata ketika meninggalkan Liza,Liza memandang Ahmad sambil gelak-gelak dengan angkuhnya...ketika Ahmad semakin jauh dan mahu membelok selekoh untuk kerumahnya,Liza kemudian menjerit,"Ahmad!!nanti kita main sama-sama janganla merajuk!!
"ish,Ahmad ni belum sunat lagi dah nak kawen ngan kite,"kata Liza budak darjah 4 SK Sri Tanjung dalam hatinya sambil tergelak-gelak ala2 cipan mengalami kesukaran untuk melahirkan anak kembar.


HARAM MENIKAHI GADIS 1 KAMPUNG
Fatwa baru dr jakim.. fatwa ini menimbulkan pedebatan dan bantahan..banyak pihak menyatakan bahawa JAKIM terbaru membuat keputusan...bagaimana JAKIM boleh mengeluarkn fatwa HARAM menikahi gadis 1 kampung??? pegawai dari JAKIM menjelaskan,,, "bagaimana tidak HARAM,,,sedangkan kawin 4 pun da ramai,,inikan pula 1 kampung..."


HAHAHA..byk lagi cite yg lawak ni..malas aku nk post byk2..kalo nk bace lg korg click r url yg aku da post gak ni.. 
hehehe..bace jgn xbace..haha..bile bace ilmu pengetahuan pn leh tmbh byk..utk my syg..kalo nk gelak tu jgn smpai trtonggeng2..awk tu da la gemok..nnt trseliuh plak pinggang kalo trtonggeng2..hahaha..ok..kt jmp lg dlm ruangan yg lain..adioz..babai..hikhikhik

No comments: