WOW!!

try la click =)

Thursday, December 10, 2009

lagi-lagi surprise......hekhekhek

assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh...
salam sejahtera...
salam satu malaysia....

bismillahirrahmannirrahim..dengan nama Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

hello...wasup wasup..hahaha

bertemu lg brsama surprise penaja rasmi anda..hehe
ape kabar org disane..org disini sihat sntiase..
org di sane da mkn ke blom..org di sini blom mkn lg..ngah tggu mkanan siap dihidang br leh mn..hahaha

ok..tajuk cite ari ni adalah...."arini aku wat pe ek....???"

ni lah tajuk yg aku nk kupas brsame ahli2 panel...hahaha
xmoh buang mase lg..ari ni aku da gi zoo Melaka ngan sume ahli pamily aku...ktorg gi nipn saje2 je..mama aku la nye idea..so ptg td dlm kul 4 ktorg gerak gi zoo tu..smpi k sane dlm kul 4.30...

sronok gak la jln2 dlm zoo u..da lame aku xgi..ble gi da lain da..lg besar aku tgok zoo melaka ni skrg...ktorg pn jln2 r dlm tu..penat gak la..seb baik aku ni kurus n stedy...so xde la penat sgt..hahahahaha...ble jln2 tu kn..ktorg benti r kat 1 kandang ni..dlm tu ade 2 ekor badak sumbu n ade la 3 or 4 ekor kuda belang..diorg ni duk same2..ygaku hean tu  xde gaduh pn..mybe sbb badak x makan kuda belang kot..xpun diorg tu sdara sebelah bapak tiri laki mak die...so smbung blik cite..aku tgok r badak yg paling besar kat situ..aku rs umo die lebih 50 taun la...besar giler siot..da mcm dinosaur...aku leh plak rpikir cmne diorg bawak badak tu masuk dlm zoo tu..hahaha..msti lebih 100 org yg kene pikul erk..hahahaha..(tu pn kalo diorg pikul la tp msti diorg pki tali tarik je)..hahaha

byk r bnde mnarik dlm zoo ni aku tgok...aku dpt tgok org utan, zirafah,monyet,buaya,kuda,burung..eh macam2 lg r..kalo nk sebut satu2 puas gak la aku nk tulis erk..sng ckp ape je name binatang yg ade dlm buku mengenal binatang edaran syarikat Abadi tu msti ade kat zoo tu..hehehe...tp yg pling menarik aku dpt tgok harimau...siap mengaum yg xleh tahan tu..hahaha..ngan aku2 pn ngaum skali..hahaha..

overall ny arini aku hepy la...bkn sbb pt tgok haiwan - haiwan kt sini..tp pling seronok aku dpt jalan2 ngan famili aku..hehehe..so sbelom aku adioz aku nk kgsi r gmbar2 yg xsbrapa yg smpat adek2 aku amek...kalo ade ms nnt aku nk gi zoo ni ngan my temam la...hehehe.ngat tau embam..nnt kt gi sini..hehehe.


tiger aum........huahua


ni la badak yg aku cite td..badan koor gle..bape taun ntah xmndi..hahaha


nama saya burung....hahaha



amri nk sgt bg zirafah tu mkn..zirafah tu wat xtau je..hahaha



penat da jalan ni....


dak napi amek gmbar..pdn muke gmbr die xde..hehe


kenangan kat zoo melaka....hehehe

ok..kite jmp lg lain ari di waktu dan mase yg same dlm rncgan "surprise" besame sy hos tetap anda...cupin the hero..hahaha..babai...adioz...  :-)

No comments: