WOW!!

try la click =)

Wednesday, July 17, 2013

no backspace

Ada dalam draft. So aku post je kekeke..Lebih kurang sebulan sebelum bertukar status :


disebabkn aku bosan xtao nk wt7e,jd akum nk mengarut kt blog ni. apa yg aku taip ni aku e dlete pn klu ralah eja. gagah x? update blog guna nset plak tu. aku pnxtan nk ngngarut  pe lg ni. okeg, mgu ni aku blk klntn. bkk ngundi konon2. padahal nk setelkn hal lawen. tgk,dah slh eja.kawen ngok'.sekarang ni t4h menghitung hari nk bestukar status. bert bestukas pn bleh. er slh lg.bertukar status sebagai puam.mkrd aku puan. m xsmpai sbulan lg pn. cuak kot tptaku cool je gaha.cool sgt smpai blank xtao pe lg yg aku kena wt.nk kawen senang,pro7es sblm kawen tu leceh btl bq hang. dah la aku kt kt k batu pahat jauh nk blk klntn.ok dah abes pa7al nk kawen' .cite pasal len plak, pasal 2wpmd ye? paral xtao la psl ge huhu7jsa. pasal exam la plak.eyam sem ni ada 3pjper je.3 paper mcm 13 paper.susajg kot.mdh eh xde kot2,mang ssh sgt. tg2 musim ewan kna antg prnportal mksd aku proposal.16mei hr guru,tp lmi jakami blk guru bkl guru kna present proposal. ham7eh btl.ic4oii4i.

No comments: