WOW!!

try la click =)

Saturday, April 21, 2012

Cita-cita 10 tahun yang lepas.

Ranking ke 5 :

Guru . Sebabnya masa di sekolah dulu tengok cikgu- cikgu lain macam best je mengajar kitorang. Nak-nak pulak aku ada baik dengan Dua tiga orang cikgu ni sampai tidur di rumah cikgu tu..Aku ingat lagi nama cikgu tu, teacher Rosnazira, teacher Hafsah dan teacher Maheran.Ambek kau!!! Kemain lagi baik dengan cikgu BI, tapi BI aku ke laut juga HAHA..


Ranking ke 4 :

Ahli forensik. Sekolah rendah dah berangan- angan nak jadi ahli forensik! Kelas kau Maria. Actually ni pengaruh dari TV je. Tapi aku lupe la ape tajuk ceritanya..Tak tau la apa yang bestnya jadi ahli forensik tu kan sampai terlist dalam cita-cita aku. Bila dah besar ni macam tak percaya je aku pernah bercita- cita nak jadi ahli forensik hoho.


Ranking ke 3 :

Sape pernah tengok drama korea Hoteliar ( betul ke ejaannye?gasaklah ) ? Sekali lagi aku terpengaruh dengan drama tu dan bercita-cita tinggi nak jadi pengurus hotel ! Bila ingat-ingat balik, lawak la pulak. -.-'


Rangking ke 2 :

Detektif. Nak jadi detektif sebab macam sempoi je.Boleh menyamar jadi sape-sape (ye ke?) . Dulu aku fikir macam tu la. Lagipun aku tak suka pekerjaan yang perlu pakai uniform. Contohnya polis, nurse dan yang sewaktu dengannya. Kalau asyik pakai uniform je, bila masa nak cantik-cantik, nak sweet-sweet peragakan baju aku yang banyak- banyak tu. Tapi kan, bila da besar panjang sekarang ni pun tengok cerita siasat- menyiasat kt TV macam best je.


Ranking yang pertama :




















Kawen dengan anak raja HAHA. Bukan Raja Gopal ke Raja Mohd Hamzah eh :p ..Tak dapat kawen dengan anak raja, dapat kawen dengan orang kaya pun bolehhhhhh jugak haha..tak dapat kawen dengan orang kaya, dapat kawen dengan bakal orang kaya pun boleh jugak..tak gitu Mohd Haffiz ku, raja yang berjaya menakluki hatiku ini ? hehe



#Sekarang, sedang belajar untuk mengajar.  InsyaAllah, 2014 akan bergelar seorang guru.




notakaki : dulu suka nyanyi kat dapur, pastu mak cakap "nyanyi la, nanti dapat suami tua"..Then aku jawab, "tua takpe, asal kaya" hahahaha...just kidding :p





No comments: