WOW!!

try la click =)

Tuesday, April 26, 2011

pon pon!! mase untuk berujian amali ~

aku ni ada masalah sikit..kalau korang perasan la, time aku gila nak menulis, dalam sehari tu 3 4 kali aku post..tapi, time aku bizi ( malas sebenarnya hee!) nak tengok post aku seminggu sekali pun susah.hekk ee..nak cakap tak ada masa, ada je..nak cakap ada tak ada benda nak ditulis, ada je..masa terluang tu banyak..tapi diisikan dengan aktiviti tido haha~sabo je la! tak dapat nak cakap apa la kan?

oke, aku bukan nak cakap pasal tido. tengok tajuk post aku tu..ujian amali.minggu ni aku ada ujian amali gimnastik, bola sepak dan bola jaring. actually, ujian gimnastik dah buat tadi. tak ada lah nak berpuas hati sangat kan, biasa-biasa je..mane tak nye, kena buat headstand lah, cartwheel lah..perghh ganas kan? ='=

esok pagi pulak ujian amali bola jaring dan bola sepak..ni yang cuak jugak ni..bola jaring..walaupun posisi aku GA (goal attack ) bila main bola jaring dari dulu lagi, tapi aku tak terkecuali dalam kalangan orang- orang yang cuak. karang tiba- tiba tak masuk nak sumbat gol..biasanye macam tu la kan?..fuhhhh mintak jauh lah~

bola sepak plak..ni yang aku paling tak boleh blah..penat nak fikir macam mana nak bagi bola tu bergerak lurus..kalau aku sepak, mesti senget! dah macam- macam teknik dah aku guna, tapi dalam 1000 try, 1 je yang betul2 lurus..yang lain ke laut. <-------bak kata hamsi.

hopefully, esok aku dan budak-budak kelas akan buat yang terbaik, terganas, terbaik, terganas..best of luck!

No comments: