WOW!!

try la click =)

Tuesday, April 19, 2011

assignment hanya duniawi

PJ WARRIOR : asgmnt GIMNASTIK hantar PETANG ESOK ye. asgmnt bola sepak & bola jaring + PKE hantar hari JUMAAT ni.tq!
jerit PKO kepada anak- anaknya di laman sosial..rajin betol kan PKO ni nak mengingatkan anak- anak buahnya..maklum, melayu mudah lupe* tetibe sigh..kalau aku tak ingatkan siapa lagi nak tolong?KO? Tak payah nak sembang kencang lah, KO tu memang betol2 k.o wekkkkk

bajet akunye asgmnt dah siap lah ye?biasalah, melayu mudah riak ='= miaww..aku nye asgmnt pun tak siap lagi oke! grr malas giler nak buat asgmnt ni..dah la aku dah mengantuk ni..baru pukul 8.12, mata dah berat dah..alahai..hish sape lah yang wujudkan asgmnt ni adehh..kan bagus kalau tak de asgmnt, tak payah la bazirkan kertas..kesian kat pokok2..kan pokok2?

kalau ikut kan hati, nak je aku tido la ni jugak..lepastu konon-kononnya nak bangun balik lah pukul 11 malam ke..tapi apakan daya, aku lebih mengenali diriku..kalau aku tido, kompem aku tak akan sama sekali bangun (ayat berbelit2! )..serius aku lebih sayangkan tido dari bangun semata-mata nak siapkan asgmnt..lagipun, asgmnt 2 kan duniawi..errr tido tu duniawi ke ape eh?='=*

sekarang ni konon-kononnya tengah ambil mood nak siapkan asgmnt lah ni..buat- buat rajin update blog dulu..come on mood rajin..cepat2 lah datang~











p/s :boringnye bila tak de gambar yang menghiasi post2 aku nih..tenet selowwww dowh..adeh..


*PKO : PERAMPAS KEKASIH ORANG
KO : KEKASIH ORANG

euwwww ( tangan ke bahu, mata pandang atas )

No comments: