WOW!!

try la click =)

Sunday, February 13, 2011

biasakan diri dengan perkara yang tak biasa

semakin hari aku semakin malas nak menulis..seyes..mungkin sibuk, mungkin buat- buat sibuk huuu..sekarang ni aku rasa lapang sikit, sempat la nak mengarut dalam blog ni.

hari ni hari Ahad, esok ade kelas..haish kejap je cuti..mane tak nye, semalam aku bangun tido pukul 2.30 petang..buat pape yang patut, kul5 petang aku tido balik..lepas tu bangun tido pukul8 malam..tido balik pukul 11 malam.. sampai aku ngigau- ngigau haha..sengal betul..so, pagi ni aku bangun awal..dengan kata lain dah tak larat nak tido keh2

hujung minggu yang membosankan? mungkinlah..tapi bagi aku, hujung minggu yang lebih kepada merindui seseorang..mungkin ade hikmah aku tido je..ye ah kan, sebab aku celik je mesti tingatkan pakwe aku tuh..biasanye hujung minggu aku akan keluar dengan dia..mula ah nak sedih-sedih bile tingatkan dia haish..

yang tak boleh blah, boleh pulak pakwe aku tu muncul dalam mimpi aku..sabo je la..mimpi pulak pasal nak bertunang..haish..apekah? asyik duk ulang mimpi yang same je..jeng jeng jeng! mungkin aku fikirkan sangat pasal pakwe aku tu, tu yang terbawak- bawak dalam tido...

semalam aku sempat mesej kejap dengan pakwe aku tu, akhirnya gugur jugak air mata aku ni huuu..bile dia cakap ..

" abg faham..abg pun macam tu jugak...tapi kite kena la belajar n tempuh perkara- perkara macam tu "

lepas- lepas ni aku ok kot..awal- awal lagi, memang normal lah perasaan ni..nak-nak pulak aku tak biasa berjauhan macam ni..banyak benda yang aku fikir bile berjauhan macam ni..tapi tak pe lah, baru lah adventure sikit hidup aku keh2

No comments: