WOW!!

try la click =)

Thursday, December 9, 2010

tulus ikhlas.

kadang- kadang ada benda yang perlu kita luahkan atau kita simpan sorang- sorang.
bagi aku lebih baik simpan sorang- sorang, kalau sakit, aku sakit sorang- sorang,tak ade nak menyusahkan sape- sape.

kadang- kadang kita perlu menjadi hipokrit. kadang- kadang kita perlu jujur.
aku pilih hipokrit jika orang- orang yang aku sayang akan gembira.tapi sampai bila?hmm

kadang- kadang kita perlu membahagiakn orang lain tanpa memikirkan diri sendiri.
kau kepentingan ku, orang yang aku sayang bahagia, aku tumpang gembira.

kadang- kadang kita perlu letakkan harapan yang tinggi dan kadang- kadang kita tak boleh terlalu mengharap.
bagi aku, jangan cube mengharap. betapa sakitnya jika apa yang diharapkan tak seperti yang diidamkan.

No comments: