WOW!!

try la click =)

Sunday, December 19, 2010

shopping kat pasar borong?

malam ni aku nak story sikit salah satu aktiviti aku sepanjang cuti ni walaupun still ade saki baki cuti..pertengahan cuti ni terisi la sikit cuti aku ni, tapi bila dah hujung- hujung ni dah tak de aktiviti dah..duk dalam rumah je..terasa macam perempuan melayu terakhir plak tetttt!!

siapa tahu pasal Pasar Borong Wakaf Che Yeh? ko tak tao? alahai kesiannya..kalau datang kelantan tak singgah kat sini, rugi lah..macam- macam ade di jual kat sini..baju, seluar, kain tudung, selimut, cadar, makanan, mainan, sayur, buah- buahan dan banyak lagi lah..harga korang tak payah cakaplah, boleh tawar menawar..

mase aku form3 dulu, aku penah tolong kakak aku berniaga kat Pasar Borong tu..pegi pukul6 p.m lebih kurang, then balik rumah pukul 3.00 a.m lebih kurang..wuyuuu~memang tu la jadual kerja bagi peniaga kat sane..kalau time cuti, memang ramai lah pengunjung..nak berjalan pun susah haish..

okey, yang sebenarnya aku nak cite pasal aku dengan family aku pegi shopping kat pasar borong tu ngeh3..dah lame giler kot aku tak pegi walaupun rumah kakak aku dekat je dengan pasar borong tu huuu~ lagipun, kalau pegi sorang2, tak syok lah hehe...before keberangkatan ke sane, haruslah snap picture dulu hehe

with my sister n anak2 nya yang pemalu

makhluk yang paling tinggi itu adalah adik aku TT

nasib kitorang agak baik malam tu sebab mase kitorang datang, orang tak berapa ramai lagi..kat tempat tu, makin larut malam, makin ramai yang datang..

lepas makan kat kedai makan kat sane, kitorang pun sambung aktiviti shopping ngeeee~ aku dengan adik aku pegi serbu tempat tudung..banyak sangat tudung, mabuk aku nak pilih.., tapi aku sempat beli shawl heee~

taraaa, shawl baru...:)

esoknye aku terus melaram ngan shawl baru..tapi tak tao ape name shawl ni..kakak aku cakap shawl ni macam perut lembu huhu..kejam tak huhu..agak2 ape la name shawl ni..

okeylah, sampai di sini saja laporan untuk aktiviti mase musim cuti ni..nanti story mory aktiviti lain plak..babai :)

No comments: