WOW!!

try la click =)

Thursday, December 30, 2010

PIALA AFF SUZUKI MILIK KITA :)

morning semua..mesti hari ni rakyat Malaysia tengah bergembira dengan kemenangan semalam..memang terbaiklah!! bangga aku jadi rakyat Malaysia wohoooo...sebelum aku berleter entah pape lagi, marilah same- same kita lafazkan Alhamdulillah atas kemenangan ini sebagai tanda kita mensyukuri pemberianNya dan kerana Allah juga menginzinkan kita untuk merasakan kemanisan kemenangan ini. :)

curik kat google..jangan marah naaaa

ok, sambung balik berleter.aku bukak mane2 blog pun mesti duk heboh pasal bola.kat status facebook apatah lagi.dah macam kena tsunami bola. kuat giler penangan bola ni.nasib baiklah aku minat bola, tak de lah bosan bile dengar orang asyik cakap pasal bola bola bola.

andai kata semalam Malaysia kalah, agak- agak macam mana eh..senang cerita macam ni lah, bila menang, disanjung, dijunjung, ditatap, dipuji dan semua bagai la yang baik.tapi kalau kalah? adakah akan di tettttt..tetttttt..tettttt dan tetttttt?eh kau, jangan cakap macam tu,rakyat Malaysia ni baik- baiklah, mesti dorang akan cakap benda baik- baik je kalau kalah kan? contohnye kalau kalah, takpe cube lagi...baikkan kita?tetttt

haaaa bagi yang perempuan i guess mustahil lah tengok game je semata- mata,mesti mata tu duk tengok pemain- pemain yang hensem. ye tak? ngakulah, tak yah malu- malu sebab aku pun tak terkecuali ahha~ eh2 aku tak de la mabuk sangat tengok pemain yang hensem- hensem, biase- biase je lah setakat nak cuci mata kih3..

rata- rata kat facebook and blog sume duk cite sal Khairul Fahmi dengan Muslim..dan rata- ratanya yang duk cite sal dorang tu ofkos la perempuan..eh kalau korang nak ngorat Fahmi kena mintak restu dengan aku dulu tao, dia tu orang kampung aku haha..yang sedihnya buat peminat- peminat Fahmi, dia dah ade awek la, melepas la korang haha..tak pe, baru ade awek, tak ade bini lagi.kalau dah ade bini pun, ade tiga lagi tempat kosong.ada berani??

aku ni bukan duk cite pasal game, pasal pemain yang hensem- hensem pulak..adeh sila ketuk kepala aku! normal lah kan, perempuan akan puji kalau laki hensem, laki pulak akan puji kalau perempuan cantik..tapi jangan puji depan pakwe/ makwe sendiri, puji dalam hati je,kalau tak, nanti ade yang merajuk huhu

apa kata kita buat undian pemain bola mane yang paling hensem..undian dibuka sekarang !


1. Muslim : Renungan yang menggoda, tapi i tak tergoda pun ahha~


2. Khairul Fahmi : wah, i like bile rambut u time ni. tapi sekarang tidak lagi adehh


3. Amar : eh2 ko pun tercalon?saje nak bagi ko rase femes hehe


4. Safee : hensem ke? erkk manis je :)


ok, mase untuk mengundi telah tamat..segala surat menyurat, rayuan serta yang sewaktu dengannya tidak akan dilayan.harap maklum.

pemenangnya adalah :


jeng


jeng jeng


jeng jeng jeng


jeng jeng jeng jeng


jeng jeng jeng


jeng jeng


jeng


Encik Mohd Haffiz!! heeeee jangan marah!!pakwe aku pun pemain bola jugak hihi



p/s : miss him already huuuu~

p/s : jumaat cuti?? kat kelantan memang jumaat cuti!! isyhh ape daaa

No comments: