WOW!!

try la click =)

Thursday, October 14, 2010

yeay!

weeeee~ aku baru pas blk dr bpmall..g bpmall semata2 nak makan mee bandung je kuang3..thanks ya my chup sbb temankan td..walaupom g bpmall xsampai 1 jam pom..kejam kan my chup?haha dia sayangkan bola ag, t'paksa la blk cepat2 :p..tapi tak pe lah, aku da dapat pe yang aku nak..suke suke suke!! so, sok dapat lah g kL dengan tenang kih3

mee bandung :D

aku ingat lagi, dulu penah gaduh dengan my chup sbb aku nak sangat makan durian haha..pastu my chup tanya aku ngidam ke, then tetibe plak aku bengang bile dia tanye camtu haha..tapi apakan daya, dia tak belikan jugak pom durian untuk aku :p ..bile ingat- ingat balik, lawak la plak hihi

tapi hari ni aku menang, dia terpaksa bawak aku g makan mee bandung..makasih ya my chup!!!

love u so much la hihi

No comments: