WOW!!

try la click =)

Thursday, October 21, 2010

yang sebenarnya.

for certain person that close to me maybe feel i've changed a little bit..especially my bf..aku tao sekarang ni aku da kembali pada prangai aku yang lama, perangai buruk mase aku kat sekolah dulu... aku akui, mase sekolah dulu perangai aku teruk sangat..aku bukan nak bukak pekung di dada just nak ingatkan diri sendiri n sedarkan diri supaya aku tak terus macam ni.

panas baran.ye, aku memang panas baran.sekarang ni pon aku akui kadang- kadang aku ade ag perangai tak senonoh tu.dah sebati dalam diri aku. berbeza dengan sekarang ni, kalau aku hangin pom, aku simpan sorang- sorang je.kalau dulu, siap la sape- sape yang jadi mangsa aku. memang on the spot kena. tak cukup dengan tu, aku suke cederakan diri aku.seyes bodoh.memang aku malu la dengan perangai aku ni.aku tak puas hati dengan sape2, aku cederakan diri sendiri.ye la, nak cederakan orang tak pasal2 aku kena masuk jail ke ape ke..itu dulu, sekarang tak lagi sehinggalah semalam..tangan aku jadi mangsa semalam, keje giler..sekarang ni mang tangan kanan aku sakit, nak menulis pom tahan sakit je..time marah sangat, setan senang nak masuk tubuh..ni la jadinya..aku harap ni last mende ni jadi..aku tak mau sakitkan diri lagi..perangai aku yang ni sejak dari dulu sampai sekarang memang tak berubah2..suke nangis!grr..murahkan air mata aku..bile ade pape yang tak kena, aku marah kat sape2 ke, aku terasa dengan sape2 ke, memang air mata la peneman setia aku.

bile emosi tengah bercelaru, bile hati terase dengan sape2, bile hati marah kat sape2,aku hanya tengok balik gambar yang lama2 ditemani air mata..see? sensitif kan aku ni..nampak je muke rugged, tapi dalam hati ade taman bunga tao huhu..

seingat aku, aku dah mula berubah sejak form5..susah nak berubah..amek mase yang lama..bila aku masuk ipg ni, aku dah bertekad yang aku betol2 nak berubah, nak bina kehidupan yang lebih baik dengan insan2 yang baru aku kenal..boleh dikatakan impian aku tu da terlaksana walaupun tak sepenuhnya.hm aku tak penah story mory pom sal perangai aku tu kat my chup..tapi biarlah, hope dia faham yang perangai buruk aku ni memang ade dalam diri aku sejak dari dulu lagi...aku penah nasihatkan my chup, walhal perangai aku lagi teruk dari my chup sebenarnya..sori~

*thanks to my exbf sebab dia lah aku ade kesedaran nak berubah..tapi sayang hubungan kitorang tak panjang sebab mase tu aku tak percaya akan cinta jarak jauh..hope he'll found someone else yang lebih baik untuk dia~

No comments: