WOW!!

try la click =)

Monday, October 18, 2010

relaku pujuk.

pakweku ngajuk! tp tu smlm la kih3..sal ape xperlu la nk cite ye dak? yg penting salah aku okey!hehe..kalau pakwe aku ngajuk, mang aku sakit kepala nak pk..camne nak pujuk dia,da la aku tak pandai nak pujuk2 ni.sumpah tak pandai! cian kat pakwe aku, kejam jgk aku ni huhu..aku memang nak pujuk kalau dia ngajuk ke, kalau dia marah2 ke, tapi masalahnye tak tao lah nak pujuk cmne..grrr rase nak tumbuk muke sendiri je..

semalam lepas bangun tdo, aku ade idea yang mungkin bernas haha..aku mesej pakwe aku :
" da bangun tdo belum? pas zohor teman sayang pegi bpmall. sayang nak makan kfc, pastu nak tengok wayang" weeeeeeeeeee~

macam bagi arahan kan?terasa diri macam queen control plak kih3..bajet nak pujuk la kan camtu hehe..main terjah je suruh dia temankan aku..nasib baik dia nak keluar temankan aku, kalau tak..hmm aku plak nak ngajuk haha..memang dalam agenda aku, kalau dia tak nak kuar temankan aku, aku nak ngajuk kah3..ngeng kan!

mase kuar awal2 tu, masing2 senyap je..aku tanye sepatah, dia ckp sepatah..eh hello? dia jawab pom kire ok tu..bile aku cakap2 dia angguk2 je, rase cam nak ckp cmni..mentadak oh mentadak, sakit leher ke angguk2 je?grrr....aku pom satu, da ajak dia kuar pandai2 la nak wat ayat pujuk2..tak nak guna plak kekuatan yang aku ada..isyh3.. tapi mase da nak balik baru aku beranikan diri nak ngade2 ngn pakwe aku haha..bg ayat ngade2 cket, slow2 dia cair haha..the power of girl ok.

renungan yg menggoda tak?haha

*tulisan dibawah ini akan meloyakan tekak anda.sila elakkan diri dari membacanya ok!

abg..sayang mintak maaf tao sebab slalu sakitkan hati abg..sayang tao abg da banyak terluka sebab sayang..tapi sayang, cintanye pasal, abg tetap sabar ngn sayang kan?hehe..walau pape pon jadi, sayang tetap dengan abg..mulut je cakap macam2, tapi hati tak pon..abg pom da faham sangat2 perangai sayang kan huhu..so, kalau sayang wat abg marah2 lagi, abg xyah la marah2, ngajuk2 lame2 tao, sayang tak pandai nak pujuk :p..ngajuk 2 3 jam da la, tak yah la 2 3 hari k hihi..love u abg :)

No comments: