WOW!!

try la click =)

Wednesday, October 27, 2010

cuti- cuti cinta bersama farid kamil

aku rase mesti da ramai yang pegi serang panggung wayang tengok cite Cuti- cuti cinta. aku pom tak terlepas lalala..aku pegi tengok ai isnin, so tak ramai orang. panggung wayang tu macam aku yang punye, nak gelak kuat- kuat pun tak kisah la. lagi pun aku bayar rm6 nak tengok cite tu tao...nape murah? pakai student card la...da jimat rm3..best kan jadi student?nak jadi student sampai bile2 la!

berbalik sal cite tu,seyesly best.tak rugi la tengok cite tu. aku bagi 4.99 bintang. ok la tu kan?aku suke tengok cite tu bukan disebabkan farid kamil tu pakwe aku, so aku sebagai awek yang memahami hati seorang pakwe kena support dia,bukan ye!!bukan sebab tu.tade kaitan langsung. aku tao ramai yang tergila- gilakan pakwe aku tu,tapi aku cool je..aku tao dia setia ngan aku HAHA..

Nora Danish comel sangat...macam orang yang tak kawin lagi + macam orang tade anak lagi..aku pun pelik nape laki dia ceraikan dia.punye la cun melecun si nora tu..duk kejar jugak si fasha tu..isyh2..hope nora danish dapat pengganti yang lebih hensem sebab bekas laki dia tu tak hensem pun lalalala

kesimpulannye, aku jatuh cinta kat farid kamil dalam cite ni sebab dia sweeeeeeeeeet sangat.eh, silap-silap.kesimpulannye, cite ni memang best walaupun ade cket unsur- unsur penggunaan perkataan 18sx. jalan cerita yang menarik, pelakon yang hebat, penuh dengan adegan komedi n bla bla bla...zzzZZZZZ

2 comments:

Leena said...

ouh....bru tau boley gne student card bli ticket wyg...huhu..best..best..katne bp mall ea??

WanN said...

da bape lame jd student ni?hehe :p
haah..kt bp mall yang