WOW!!

try la click =)

Saturday, October 23, 2010

batu pahat - kangar - kuala krai ( KELANTAN )

berbekal duit sebanyak rm157.70 ,( tapi duit aku rm 37.70 je haha )
aku dengan yakin nye melangkah pergi ke terminal batu pahat untuk membeli tiket blk kampung untuk raye haji ni.before tu, aku g cucuk duit dulu kat bsn..dengan semangat yang berkobar2, aku pun menyelongkar purse aku, cari punye cari tengok2 kad bank aku xde pon.isyh!!

oh my gucci!!

aku lupe yang aku letak kad bank aku lam wallet pakwe aku.adehh..pakwe aku plak balik rumah dia..pastu ape lagi, gelak la kat tempat cucuk duit tu, naseb bek tade orang lain.hanya aku, jen dan kak jana je..aku pk,cmne nak beli tiket ni, da la duit de rm37.70! .kang kalau beli lambat2 tiket abes plak..

nasib bek lah jen ade duit dalam akaun dia 2..yang tak bleh blah nye, kad bank de 2 3 4, walhal duit ade ciput je haha..terpaksa la dia cucuk sume duit yg ade lam sume akaun yg lain2..last2, baki tinggal rm3 je hahah..thanks ye jen sebab sudi pinjam kn duit haha..berguna jgk ade banyak kad bank haha

lepas da dapat pinjaman dari ah jen, aku pun meneruskan niat suci lagi murni g beli tiket..dan2 je tiket balik kampung 15/11 da abes! adoiii..yang de tiket 14/11 n 16/11 je..giler k0! kalau tade exam 15/11 tu, 14/11 aku da chow da dari bumi johor yang dilanda jerebu ni..tapi apakan daya sob3..kalau aku balik 16/11, ofkosly la sampai pagi raye ye dak?xnak la aku..

pikir punye pikir, ulang alik ke hulu ke hilir, kol sane kol sane, gelak sorang2,usha pakwe lalu lalang, pastu aku pun g beli tiket balik perlis kah3..hambek kau!


ingat tiket balik kelantan da abes aku heran lalalala
( berlagak giler walhal muke tak tahan nak nangis ! ) xpe2, aku balik kangar, t dari sane aku balik kelantan dengan abang aku...yang penting tak sampai kelantan pagi raye haha


untuk junior aku yang soh aku belikan tiket tu, aku belikan tiket 16/11..sampai pagi raye la kome berdua ye hehe..

No comments: