WOW!!

try la click =)

Monday, August 30, 2010

selamat kembali.

wah3...lame giler aku menyepi...mcm org ngajuk tade org pujuk je..cisss..cian aku. okey, xngajuk pom, cume mls nk m'gunakan jari jemariku yang halus mulus ni utk menari2 di atas keyboard ni..ececeh.alasan!!

xpe2, kang ni aku da rajin cket nk menconteng lam blog ni. mungkin sbb boring? walhal asgmnt bapak byk..asgmnt2 jgk, raye ttp raye kan. weyh, ai ni da raye pom..pejam celik pejam celik, cam jap je kan pose..da raye pom...raye? ape ade ngan raye? tiap2 tahun agenda raye aku same je..iaitu, duk umah, duk umah dan duk umah..buktinye, kang ni pom aku duk umah je..kasut raye yg aku beli yg bapak tinggi 2 elok je ag tletak lam almari kasut..ntah bile kasut 2 nk berbakti pada aku ni..mmber2 skola plak xde dgr khabar pape pom nk dtg raye umah..mmber plg dekat ngn aku pom nik je la..dkt ngn umah, nk pegi pom senang..mmber2 yg len jauh2..plus klu xde geng mls nye nk g beraye tettttttt!

ok la, aku nk tgk tv plak..boring huhu.babai sume..
selamat hari raye ye :)

No comments: