WOW!!

try la click =)

Thursday, July 15, 2010

sepi itu aku.

trase sunyi lak mlm ni w/pom mlm masih mude..aku sorang2 lam blk..fare g meeting..jenguk blk sblh td, bush ngah ngadap mr lappy dia..blk jen ngan anis gelap je..dorg g mkn la 2 agaknye..so, tgllh aku keseorangan dilnda sepi yg pilu sob3...

 aku br pas kemas blk sbnrnye ni,pastu smbg lipat bj..baju bajan xabes lipat ag, break jap..penat..wt sume ni dgn hrpn it will cheer me.nk lupekn mslh..tp aku g pasang lagu sedey2 plak..duk lyn lagu wali band_aku sakit..lagu blue_ guilty, if u come back, best in me, sori seems to be the hardest word..ntah ke berapa kali da lagu ni asek duk ulang2 jek..

klu mlm2 sebelum ni, time2 kang ni aku ngah mkn kt cafe ngn my chup..tp mlm ni masing2 bwk diri..dye ckp dia da kenyang..ptg td pom aku xde la lapar sgt..tp kang ni aku agak lapaq la..klu x, xkn la perot aku yg cumel ni bley nyanyi2 minta mknn plak..sori ye perot, i diet mlm ni ..agpom, mang xde stok mknn utk u hokey..bgs jgk, aku pom da makin tembam + gemok da kang ni..ptg2 asek berenang ats katil je..makin kembang la badan aku ni..

ok la, nk smbg lipat baju lak..tett!!!