WOW!!

try la click =)

Wednesday, July 21, 2010

no money no talk?

wow2!!
cntik x b- ground blog aku? mata duitan tol kang. tp xsyok la..klu b-ground 2 duit malaysia, ag la syok kan..blink2 mate aku nih..aku cume mengikuti p'kmbangan kang ni, rata2 sume org ( dak2 ipg jek! ) b'ckp sal duit..no money no talk eyh? xde mknenye..no money, makin talk2 ade lah..sume asek duk pot pet pot pet sal xde duit ( t'masuk aku la haha ).so k dude, it's normal !!

fenomena cam ni da bese t'jadi, soh xyah nk pelik2 la klu sume dok ingat matawang je..nk2 plak kami yg bdk2 ipg ni, slagi elaun xdpt, slagi 2 la mulut masing2 jd becok...klu korg pasan la, time2 xde duit ni, bukan men pndai ag masing2 nk b'jimat cermat eyh..so, korg kena bangga ngn diri sndiri la sbb sbnrnye korg ni sgt b'untung dpt elaun lmbt..scra x langsung, korg dpt bljr cmne nk uruskn duit dgn b'hemah lagi praktikal ( ayat skema nk mati HAHA).. <---- hipokrit!!!

penat nk m'hitung hari...bila elaun nk masok.. nk mntk duit ngn mak pom da malu..elaun lom masok, aku da plan nk bli mcm2 haha..xsbr2 nmpknye nk jadi ribuWAN.

2 comments:

orange said...

wow...lawaaaaaaaaaaak tmplete...hahaha
money3...duit oh duit..di mana kau duit

wanN said...

haha saje amek mood duit sket..smoga dpt berkat haha