WOW!!

try la click =)

Friday, June 25, 2010

masa begitu m'cemburui aku.

pejam celik pejam celik upenye da hampir 3 mgu aku menjadi anak emas d dlm umah ni haha..means, cuti da nk abes sob3...da xbley la nk jd ank emas ag..da xbley la nk mkn sdp2 ag..da xbley nk pau duit my mum ag..dan bermacam2 da xbley la...aku ase mase cam cepat blalu..nk2 plak, pantang de mase, membuta je kejenye..ehem2..

walaupom aku asek mkn tdo je, tp akunye berat bdn da turun agaga..cam xcaye jek..maybe berkat aku guna losyen mustajab yg extra hot 2 tiap2 mlm sebelum tdo, menyebabkn segala lemak2 yg degil terhakis bhahaha...owh..adakah sbb losyen 2 yg wt kn aku terus berlari ke toilet setelah xsmpai 5 minit pom menjamu selera..pas mkn mesti sakit perut sakit2..da smgu da cmni..aduyaii..xlogik la klu sbb losyen 2 cz aku bukan mkn, aku sapu kt bdn je ngeee~..pelik2..
 
ok la..aku sambung sat g la plak..nk g nonton cite best kt tv3 hoho..adios