WOW!!

try la click =)

Tuesday, June 22, 2010

bola.bola.bola.


 bola.bola.bola.makan bola,tdo bola,mndi bola,demam bola.ouch!!baik laki mahupun popuan, sume asek ckp pasal bola.popuan??betul ke popuan minat bola? de yg ckp popuan ni xminat bola pom sbnrnye.tp dsbbkn pakwe dorg minat bola, terpaksa lah menghipokritkn diri utk minat bola gak.wah3..cm2 skali ek..xpelik pom kan klu de popuan yg sggp wt cm2, sume nye sbb nk memenangi hati pakwe dorang.ouch!!sungguh tidak bertamadun haha..musim2 bola cmni  pom de jgk pasangan yg gaduh.sbbnye..gaduh sal bola la haha..si pakwenye xde mase nk spend mase utk si awek..jap2 bola, jap2 bola..haisyhh!!mule la si awek 2 merajuk haha.."ko nak bercinta ngn bola ke nk bercinta ngan aku?" toink3 ngee~

ok, mende2 yg aku ckp kt atas ni xde kaitan ngn hidup aku pom, tp klu de sesape yg trase sori la hoho..naseb bek aku ni kaki bola jgk same ngn pakwe aku. ( aku xhipokrit minat bola OK? haha ).w/pom aku xmen bola, tp seyesly aku minat tgk bola.nk2 plak klu wc ni.dr skola menengah ag aku agak fanatik ngn  bola. sanggup berjaga b'sengkang mata semata2 nk tgk bola kul 2.30 pagi. da tdo lewat 2, mula la bgn dr tdo kul12 tghri haha..xsenonoh sungguh aku ni!ehem2..aku lyn bola luarnegara je, klu stakat klntn vs selangor dan yg sewaktu dengannya, aku xtgk pom haha..bkn sombong atau bongkak ke ape ke, tp ntah la..xmenarik minat aku barangkali.

smlm portugal vs north korea . portugal mengamuk agaknye.7 -0 beb..mesti ramai yg berparti sakan smlm.
naseb bek la c ronaldo score jgk smlm. klu x, kempunan la aku nk tgk penangan c ronaldo 2 haha..aku nk jgk tgk cmne player paling mahal men. bergaya kah?mampu terbang sambil menari2 di udara kah? invisiblekah??apakah??..


aku jgk xlepaskn pluang tgk brazil men pagi mlm smlm ke bile ntah..sob3..yg sardisnye, kaka dpt kad merah..tp xpe la, brazil kn ramai ag star. stakat kaka xde 2, apela sgt kan ngeee~..yg pasti da menang jgk ai2..


25.6 ni portugal vs brazil lak..ouch!!xsabar nk tgk..msti superb la t.