WOW!!

try la click =)

Monday, June 7, 2010

bila cuti datang lagi.

cuti. cuti. cuti. ade ape ngn cuti? bestkah cuti?cmne rasenye?masam2 manis kah?hebat sgtkah penangan cuti 2?
hohoho..bila cuti dtg lagi, mknenye ni adlh mase yg terbek utk tmbh berat bdn!!tdo mkn.tdo mkn.tdo mkn.so, klu xgemok ag, aku tatau la nk ckp cmne..mang misi aku cuti sem ini nk tmbh berat bdn. ( bajet cam kurus sgt je aku  kang ni haha )..gemok itu kan seksi.oh tidak!mksd aku, klu berisi sket n de potongn bdn sket, br la cntik.ni bdn cam papan lapis ahaha...tpkn, cmne nk wt eh, pp tembam, tp bdn xbrisi. cam xnormal plak.lemak2 yg aku kumpul, naik kt pp kot ngeee~

3 mgu cuti bermakna 3 mgu la aku mengusung rindu ahhaa...bagaikn pungguk, merindui rembulan lalalala..t'karok la plak..eh2 cam da lame xkarok ngn my chup kan, walhal aku tapenah2 karok pom, my chup je yg karok..slame ni, aku jd backup singer my chup je bhaha..da beberapa hari cuti ni, agak2 da bape kg eh berat bdn my chup 2 hehe..ma dia ckp kt, asek mkn je kt umah..opsss hihi..gemok la pakwe aku klu cmni bhaha..tape, gemok2 pom i syg jgk ngeeeeee~

No comments: