WOW!!

try la click =)

Saturday, May 15, 2010

taksub sgt!! ( kempunan lagi )

iklan jap : aku study mlm ni oit!!!korg caye x?haha..amal , caye x?jgn jeles ngeee

ok, bkn nk cite sal kerajinan aku yg membuak2 utk study 2 ( grr pasan!!hehe )
nk cite sal ketaksuban aku bile tgk pape game pom!!
maka, td teserlah karakter aku td 2..hohoho

terjerit + terpukul2 meja + telompat ( like monkey in d zoo ) + tekutuk2 ( oppss haha )
lam blk tv td with bush . haha
same2 mang taksub sgt td.
tapi nk wt cmne, tade rezki.
sia2 je la kan kite jerit2 huhu.

sgt kuciwa td sbnrnye.
malaysia klh kpd cina.
piala thomas oh piala thomas!!!
berguni2 kuciwa tgk Dato' LCW men.
hambar je aku tgk.
Lin Dan cukup sempurna bg aku.
klu nk dptkn mata, kna tgu Lin Dan wt slh dulu..ayokk!!
tp, still nk ucapkn syabas wt Dato' LCW sbb dye ttp fight w/pom da mate akhir bg Lin Dan.

              Dato' LCW dan Lin Dan

beregu plak??
dorg men bapak laju.
sonok aku tgk. ( w/pom tv yg aku tgk 2 hitam putih je haha )
first2, cam de pluang je dorg nk menang.
tp, impian aku 2 terkubur layu di pusara~
kalah jgk kuang3..
tp, aku enjoy game dorg td.
tahniah2!!!

       ok, gmbr tade kaitan ngn kemenangan pom ~

pemain last, WCH.
ok, w/pom da berumur 33 tahun.
tp, not bad la..
bley bg saingan jgk kpd pemain cine 2.
time mata last bg cine br aku nmpk dye br nk dpt step yg elok.
br panas kot..ayokkk!!!huhu
well done WCH.
anda juga tlh b'jaya menunjukkn game yg menarik time set 1st.
tp, tade rezki..
klh jgk..toink3..


















Wong Choong Hann
 

*keputusan penuh :
Lin Dan mn Lee Chong Wei 21-17, 21-8;
Cai Yun / Fu Haifeng mn Koo Kean Keat / Tan Boon Heong 21-15, 21-10.
Chen Jin mn Wong Choon Han 21-16, 21-7.



     MALAYSIA JUARA PIALA THOMAS 1992

No comments: