WOW!!

try la click =)

Friday, May 28, 2010

knapa dgn aku...?


orait...cupin here..hehehe...
smggu pas exam abes..aku stil lg kat maktab utk abeskn sisa2 sem 7 ni...
men bola, men futsal,men badminton n tgok muvie je aktiviti yg aku jln kn...
xtrmsuk la masa aku brsama ngan insan ksygn aku...=)

ntah camne aku bleh trtgok satu drama ni..padahal drama ni da abes da kt tv kalo xslap aku..sblom ni mmg aku ade r dgr org pmpuan asek sebut nama adam..yg laki plak asek sebut nama maya..aku xde la heran n amek port sgt..aku wat cam biase je r..aku aggp bnd tu same je r cam dmam nur kasih yg kecoh sblum2 ni..
tp...satu mlm tu(smalam) ntah cmne aku trgerak nk tgok cite ni..(da bosan gler sbenarny sbb xleh tdo..hahaha)..so aku mulekn la dgn episod 1..aku lyn xlyn je memule..tp pas aku layan je..ttbe bleh trlyan plak..hahaha...dr 1 episod ke 1 episod...so malam tu aku xtdo.dr pkul 1 lbih pg shgga la pukul 9 pg aku mengadap drama ADAMAYA ni...hahaha...dr episod 1 smpai la episod 17...aku stop pn psal kpala aku da brat sgt sbb nk tdo..kalo x mmg aku abeskn je trus 23 episod tu..hahahahah

ari ni..aku smbung drama tu smpai abes..n skrg aku trus tulis kt blog ni..hahahaha...

sbenarny aku nk kgsi la prasaan aku tgok citer ni..(padahal org2 lain da abes lyn prasaan da)....

ok..cite ni aku bg gred A..ade gak drama mlayu yg btol2 best cmni..ape yg best sbena ny...??aku brat ati nk tulis sbnrny prasaan aku ni..tp..aku rs ade baik ny aku mluahkn jer dr aku smpan sorg2..hahaha

cite ni mmg sdkit sbyk  trkena dgn dri aku...kata org tua da kene kt btg idung sndri..huhu.
 1stly..karakter dani..karakter dani ni sdikit sbyk ade jgak dlm dri aku 1 ms dlu..ble aku tgok dani ni aku nmpk dri aku yg dlu..sorg yg desperate,gila,childish,selfish n wat tndkn melulu...ble aku tgok si dani ni aku benci n sakit ati yg gile2..kdg2 ms lyn drama tu aku bleh trkenang blik dri aku yg dlu..mgkin aku xptut luahkn dlm ni..aku hrp insan yg aku cinta n syg x slh fhm trhdp ape yg aku tulis dlm blog ni..aggp la luahan aku ni sbgai 1 luahan kesalan pd sikap dri sndr...1 ms dulu aku prnh mnyintai seseorg..aku mympan harapan yg tggi trhdp cnta aku tu..tp jodoh xde brsme aku..cnta tu trptus dprtghn jln..aku amat kecewa..ms tu la keadaan aku jd cam si dani tu..aku mcm org gila, aku xdpt mnerima keadaan tu..keadaan dri aku ms tu??..mgkin skit sbyk aku bleh disamakn cam dani tu..mmg brkesan si faizal yusof tu bwak watak tu....

skrg...???aku bkn mcm dlu lg..aku xnk sikap aku tu mkn dri aku sndri lg..aku bkn lg aku yg dlu..byk prkjkra yg tlh mgajar aku..n skrg aku da ade insan yg aku syg n cinta..aku mympan hrapan dlm prhbgn ini..walaupun aku xtnujkkn scara trangan..aku hrp dia dpt mrasai cinta yg aku beri..ssguhny aku amat mncntai diriny...

ok..2nd..watak adam...ble tgok watak ni aku rs happy n tenang..btol ke ade lelaki yg mcm tu??wujud ke laki yg mcm tu?? sorg laki yg aku rs perfect dr sume segi..pling yg mngglkn kesan sikap sabar yg ade dlm watak adam tu...mgkin mustahil aku dpt jd laki camtu..namun xsalah utk aku cube utk mncntohi n manamkn sifat2 sorg laki cam adam tu dlm dri aku..aku malu dgn dri aku..dlm dri aku cume 1 sikap yg aku rs kn aku xbrjya utk ubah or prbaiki ny..sikap aku yg cepat ilang ksabaran...aku sedar n aku tau aku perlu brsbar dlm sume hal..tp aku stil lg xdpt nk mmprbaiki dri aku dlm hal tu..aku sedih ble insan yg aku syg mngis bkn sbb msalah yg kami hadapi tp dsbbkn dgn sikap panas baran aku...kdg2 aku bneci dgn dri aku sndri sbb sikap aku yg cmtu..dkt mane or dgn sape skali pn sikap tu mguasai aku...aku kesal dgn dri aku sndri..namun dia ttp brsama aku brsbar dgn sikap aku..aku brjanji aku akn buang sikap tu jauh dr idup aku...aku cintakn die n aku xnk die menangis lg dsbbkn sikap aku yg cpt ilang sabar..

hm....aku xnk lg mnjd mcm dani...tp aku xmmpu utk jd mcm adam..
aku akn jd mohd haffiz yg mberikn spenuh jiwa n raga pada insan yg aku syg n cinta...
Wan Habsah bte Wan Daud.....

ok..ckup r..nk tlis pnjg2 pn aku xpndai sgt nk mnulis..tggang langgang ayat aku..hahahah...
chow..hehehe..

No comments: