WOW!!

try la click =)

Wednesday, April 21, 2010

nilai setitis air mata..

malam yang sungguh syahdu..
tatau nape, ngah siap2 kan keje tetibe air mata aku menitis
aku tatau pe yang aku ngah pk kang ni
de something yg takene ke ngan aku???
ya..aku hepi ngan life aku kang ni or aku wt2 hepi??
tak!!!aku hepi ngan life aku kang ni..
aku ade family, bf, kwn2..

kdgkala aku ase air mata aku ni murah sgt
terlalu murah smpaikn klu bg free kt sape2 pom xnk walaupom dorg ngah dahaga air..yekkk
huhuhu
dulu aku len, kang ni aku len..
klu dulu, aku nk mrh ke nk ape ke,aku men hentam  je..
kang ni aku da xcm2 =(
aku pendam je
last2, air mata yg kuar..

air mata peneman yang plg setia walaupom silih berganti,jujur
aku pat asekan mslh2 aku akan hilang sket2 bersama air mata yg ngalir ( syahdu kan huhu )..
time aku de mslh, dye same2 ngan aku..
dye tahu sume mslh aku
n air mata xkn gtao org len..
air mata silih berganti
tiap yg dtg dan pergi bawak pergi mslh yg berlainan..

thanks air mata sebab sudi jd teman aku..
smpai bile2 pom aku perlukan ko..

post ini tade kaitan ngan sape2..baik my chup or kwn2 aku pom..
just nothing..maybe sbb aku ehm2..bese la, popuan..

No comments: