WOW!!

try la click =)

Wednesday, April 28, 2010

apakah ini???

post ni tade kaitan ngan ujian amali yg akan n dah d lalui..yg lepas 2 biar la n yg lom slesai ag,i'll do my best..ok.noktah!!

aku..
nape ngan aku erk?
mudah sgt nk nek angin walaupom mnde tade pape pom.
ase cam slalu nk mrh je.
cpt mrh.
cepat nk trase ati.
nk touching2 la.
sentap.
xfhm.teramat2 tidak faham.

mungkin jgk dsbbkn mgu lepas n mgu ni gler ah bizi.
ya..teramat bizi + penat + mcm2 penyakit singgah kt bdn aku ni.
aku ase cam da tabley nk uruskn diri sdiri.
hidup tunggang langgang.
mungkin org len xpasan,tp aku pasan n aku sedar.
xsuke cam ni.xsuke!

dak2 ni plak kebelakangan ni asek sebut nk blk umah je.
terbawak2 jgk la emosi dorg yg nk blk umah 2.
tp..
umah aku jauh..tak berbaloi aku nk blk.
ujg mgu ni sume nk blk umah.
fare, mok, amal, jen..my chup pom blk umah jgk.
sume nk blk.sume.
tinggal aku sorg2 lam blk.
tdo tapayah bgn je la ujg mgu ni.
yaaa.gud idea.
sungguh ngoxx!!
seyesly aku pom tingin nk blk jgk.
rindu suasana kt kg.
rindu mak aku.
oh!!
11.30 mlm td, mak aku kol.
trase nk nangis mase mak aku kol.
tp aku tahan je.
xpnh2 pom dye kol aku lwt2 cmni.
dye tahu ke aku rindukan dye??
dye pat ase ke??

pas pbs ag aku nk sgt2 g jln2 ke bercuti ke kt mane2
tp, smpai kang ni xtercapai pom.
dan mungkin xkn tercapai.
duk la ko kt cni jek!!
mgu lps n mgu ni pnt sgt2,so makin membuak2 aku ase nk g bercuti.
nk g rehatkan kpala otak.
rehatkan diri.
nk enjoy b4 exam.
exam??
oh..tamau cite sal exam ag.

ok, aku nk ttp cite da.
tanak lyn sgt prasaan ni.
pnt.
pnt.
dan
pnt.

abg, thanks sbb time2 syg cmni abg ceriakan hari2 syg.
klu abg de trase ati ngan syg, sori k dear.

tade niat pape.
love u.

No comments: