WOW!!

try la click =)

Monday, March 15, 2010

satu kehilangan

seawal 6.00 pagi lagi aku dikejutkan dgn berita pemergian allahyarham En. Sulaiman..

aku cam xcaye je..perginye secara mengejut..
sebelum ni,xde tanda2 dia sakit pom..

allahyarham merupakn seorg pensyarah pj yg sporting..
seingat aku,kitorg dak2 pj xpnh pom kna marah ngan beliau..
sejak akhir2 ni,beliau slalu usik aku..mang trase giler la ngn pemergian beliau..
aku akan rindukn usikan beliau.. "cupinah" "suara kamu xbest la "..


satu kehilangan..

kami  pj warrior amat bertuah kerana berpeluang utk menimba ilmu dgn beliau..
yg aku terkilan sgt,kami xsempat wt latihan litar yg da byk kali tertunda sbb sibuk ngn ktp..
tp,aku bersyukur sbb kami pj warrior da spent byk mase bersama beliau semasa ktp..
dan byk ilmu yg tlh beliau curahkn utk kami sume..
kami xkn sia2kan segala ilmu yg beliau curahkn utk kami sume..

kami pj warrior akn sentiasa merindui gelak tawa serta gurau senda beliau..
doaku,semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama org2 yg beriman..
same2 kite sedekahkan Al-Fatihah buat beliau..Amin..

No comments: