WOW!!

try la click =)

Friday, March 12, 2010

model oh model!!

                     tol2 uji kesabaran aku ni

agak2 aku ngah wt pe 2?kusyuk nk mati..
ni asgmnt pj olahraga nye pasal ler ni..aku ngah wt line pdg..
naik berbulu mata aku wt mende nih..
tp,best sebenarnye..klu asgmnt len kna ngarang pape,bek aku wt mnde nih..menarik..b'wane wani..

group aku,kn wt trek 200m n 300 m..utk model plak,kitorg pilih utk wt 300m..
sgt enjoy wt model ni ditmbh ngn ahli2 group aku yg prangai cam pape ntah hihi..tp korg mang best la!!!xboring wt keje ngn korg hehe =p..tp seyes  pnt wt keje ngn korang..penat gelak hoho..nk2 klu lyn amon yg blur 2 haha..

 
   jen c kaki buli @ mak cik kantin
               cam ni amon..
paan c tongga + slalu blank

afiQ yg pasan hensem lalala =p
stakat ni,br 30% kot model 2 siap..da la nek2 cuti kna anta..xpe2,smpt je..yakin boleh!!!-)


 
                     ape ni???tguuu...

          cntik x??tp ni group org len punye kuang3..

t da siap model 2,aku kasi upload..gempak punye hehe

No comments: